צפו: פרדי דוד קילל את אנשי הספסל של מכבי פ"ת במהלך דרבי

פרדי דוד
פרדי דוד | עדי אבישי

אירוע מביש במהלך דרבי נערים ג'. המנהל המקצועי נקלע לעימות מילולי וצולם מקלל: "אפס, אשבור לך את הראש". בהמשך התעמת גם עם בנו של אבי לוזון אותו כינה: "הנפל הכי גדול". דוד בתגובה: "נגררתי ואני מצטער"

(גודל טקסט)

אירוע חריג ויוצא דופן התרחש היום (שבת) במהלך משחק נערים ג' בין הפועל ומכבי פתח תקווה שהסתיים ב-1:1. פרדי דוד, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער בהפועל, נקלע לעימות מילולי חריף עם אנשי הספסל של מכבי. דוד נשמע לגורם בספסל של מכבי, ככל הנראה מאמן השוערים מידן קצר: "תהיה בשקט, אפס, אתה יכול למצ… לי".

בהמשך התקרב לעבר הספסל ואמר: "התחננת לבוא לפה. אם אני מנהל מקצועי, למה באת להתחנן לעבודה יא אפס? רצית לעבוד בהפועל, יא אפס… אני אשבור לך את הראש". דוד ראה שצולם, ובכל זאת המשיך כשהוא מתייחס גם לבנו של אבי לוזון, תמיר, שישב ביציע: "הבן של יושב ראש ההתאחדות לשעבר, הנפל הכי גדול. שלא תורידו את הנוער ליגה, נוער של מיליונים".

דוד בן ה-52, משמש העונה כמנהל המקצועי במחלקת הנוער של הפועל פ"ת. הוא אימן בעבר שנים רבות בליגת העל ועבד גם במכבי פ"ת בין השנים 2009-2011. בהמשך הדריך גם את הפועל תל אביב. קבוצת הבוגרים האחרונה שלו הייתה הפועל קטמון ממנה התפטר בדצמבר 2016. המנהל המקצועי מסר בתגובה: "מאמן השוערים של מכבי קילל אותי והחזרתי. נגררתי לראשונה בקריירה שלי לפרובוקציה ואני מצר על כך. זה לא בסדר לאור התפקיד שלי, השקט והניסיון הרב שיש לי". 

מנהל מחלקת הנוער של מכבי פ"ת, אופיר לוזון, מסר בתגובה: "מראש ידענו שיהיה משחק פרוע מכיוון הפועל ולכן הזמנו 10 שוטרים לשמור על הסדר. בהפועל פ"ת כועסים שהעברנו לפני מספר שבועות את השחקן הכי טוב שלהם, דניאל גולני, למכבי. המשחק היה פרוע וכמעט לא היה בו כדורגל. מכיוון הספסל של הפועל נשמעו קולות לשבור לגולני את הרגליים. פרדי דוד חימם את האווירה והורחק על ידי השופט. הוא התעמת עם מאמן השוערים שלנו וטען כי ביקש עבודה בהפועל. השוטרים במקום מנעו התפתחות המהומה והשתלטו על העניינים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי