בכר: כבר שלוש שנים אנחנו בלחץ, האליפות לא בכיס שלנו

ברק בכר
ברק בכר | עדי אבישי

מאמן הפועל ב"ש לא מרוצה מה-1:1 עם בני יהודה: "לא היינו ממוקדים ולא שקטים. המשחק הבא הוא כמו כל משחק בפלייאוף". אבוקסיס: "אוהדי בית"ר שלחו לי הודעות תמיכה לפני המשחק". מורי סיים את העונה. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע איבדה היום (שבת) נקודות יקודות במאבק האליפות עם תיקו 1:1 נגד בני יהודה. ביום הפער מבית"ר יכול להצטמק ל-2 נקודות, כאשר הקבוצה מהבירה תפגוש את מכבי נתניה, ובשבוע הבא שתי הקבוצות שבראש הטבלה יפגשו זו מול זו בטדי.

מכת פציעות אצל בני יהודה. בצד הרע דן מורי סיים את העונה ויעבור ביום רביעי ניתוח בקע כדי לשוב בזמן לפתיחת האימונים. אלמוג בוזגלו פונה לבית החולים שם התברר כי לא שבר את הכתף. בימים הקרובים יעבור בדיקות נוספות כדי לעמוד על חומרת הפציעה.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר נשמע מאוכזב: "קשה להיות מסופק שלא מנצחים בשלב כזה. היתה חסרה לנו איכות, לא היינו ממוקדים ולא היינו שקטים. במשחקים כאלה אתה מגיע להזדמנות אחת או שתיים, אז הבקענו גול מוקדם וחשבנו שזה יספיק אבל זה לא היה מספיק".

הלחץ בצמרת: "כבר שלוש שנים אנחנו בלחץ. ידענו שזה יהיה צמוד, אף אחד לא חשב שאנחנו כבר האלופים. באנו למשחק קשה נגד קבוצה שיודעת להסתגר, ננסה לעשות יותר טוב בשבוע הבא". ועל המשחק הגורלי בשבוע הבא אמר המאמן: "בשבוע שעבר זה היה משחק אחר. ניסינו לעשות הכל אותו דבר וזה לא הלך. בשבוע שעבר הלך יותר טוב, נקווה שבשבוע הבא יהיה גם יותר טוב. חושבים תמיד חיובי, המשחק הבא הוא כמו כל משחק בפלייאוף. נתמוך בנתניה? אנחנו צריכים להתמקד בעצמנו, זה מה שאנחנו יודעים לעשות הכי טוב".

חנן ממן, שכבש את השער לזכות באר שבע: "היה קשה מאוד, זו קבוצה חזקה. נגד קבוצה שמשחקת עם חמישה שחקנים בהגנה, כשאתה כובש מהר המשחק אמור להתפתח טוב, בסוף ספגנו שער שוויון וזה הפיל אותנו".

חנן ממן.
חנן ממן. "שיחקנו נגד קבוצה חזקה והגנה חזקה" (עדי אבישי)

גם הקשר התייחס ללחץ הגובר לקראת סיום העונה: "לחץ קיים תמיד, אנחנו במאני טיים, כל משחק מרגיש כמו גמר גביע". 

גם מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס היה מאוכזב, לאור העובדה שקבוצתו היתה קרובה לנצח יותר מפעם אחת: "זה שלא ניצלנו הזדמנויות, זה מספר את סיפור המשחק, זה מלווה אותנו כבר הרבה זמן. מנסה לחשוב מה היה קורה אם היינו יותר חדים מול השער. היינו יכולים לנצח את המשחק הזה.

אבוקסיס ובכר.
אבוקסיס ובכר. "היינו יותר מסוכנים מבאר שבע" (עדי אבישי)

פתיחת מאבק האליפות לבית"ר: "לא באנו להפריע לבאר שבע, באנו לשחק את הקרבות שלנו, נלחמנו כמו גברים כמו בכל משחק. לפעמים אנחנו מנצחים ולפעמים אנחנו מפסידים אבל תמיד משחקים כל עוד לא נגמרה העונה והולכים לים. היה חסר לי קצת ליטוש בבעיטה האחרונה כל פעם, אחרת זה היה מושלם. באר שבע התאבדו על המשחק, עשו חילופים התקפיים. לא היינו מספיק חכמים בסוף, אבל אני באמת גאה בשחקנים שלי, מושלם מבחינה טקטית, שיחקנו בשביל לנצח. מבחינת הסכנה לשער היינו יותר מסוכנים מבאר שבע".

בבית"ר אוהבים אותו עכשיו: "כל אלה שקיללו אותי בשנים האחרונות בבית"ר שלחו לי הודעות לפני המשחק 'בשבילנו, בשבילנו'. זה מצחיק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי