מלמד מועמד להצטרף לק"ש, ניצן קיבל אישור להיבחן בשווייץ

גיא מלמד
גיא מלמד | דני מרון

הצפוניים רוצים להתחזק בחלוץ ישראלי בכיר ושחקנה של הפועל באר שבע צפוי לקבל הצעה. גם שמעון אבוחצירה ובן אז'ובל ברשימת המועמדים. שתי קבוצות מתעניינות בשוער, שצפוי להמריא למבנחים בשבוע הבא

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה שמה לעצמה כמטרה לסיים את הפלייאוף התחתון במקום השביעי והיא יכולה להבטיח זאת כבר במחזור הקרוב אם תנצח בביתה את הפועל עכו (שבת, 18:00) והמשחק המקביל בין הפועל רעננה למכבי פתח תקווה יסתיים בתיקו.

במועדון הביעו שביעות רצון מחזרתם לאימונים של המגן מרקוס דיניז והקשר איסמעיל ריאן שנפצעו בשבת האחרונה בניצחון על מכבי חיפה. המאמן חיים סילבס מתכוון לתת הזדמנות בשני המשחקים הקרובים לשחקנים שעשויים להיות בסגל בעונה הבאה. בין השאר מדובר בשחקנים הצעירים כמו רותם חטואל וסמואל בראון שלפני יומיים היו שותפים בעלייה של קבוצת הנוער לגמר גביע המדינה. בקריית שמונה מאמינים כי בצוותא עם השלד הקיים של הקבוצה הבוגרת כמו השוער מהדי זועבי, הבלם עידן נחמיאס, הקשר עומר לקאו והחלוץ מוחמד שכר, הם יהוו שלד בקבוצה בשנים הבאות.

במקביל בקבוצה חושבים על העונה והמטרה העיקרית להתחזק בחלק ההתקפי. העובדה כי חוליית ההתקפה לא עמדה בציפיות לצד הידיעה שנייג'ל האסבליינק ככל הנראה יעזוב, גורמת לרצון להביא חלוץ בכיר. שני המועמדים המובילים הם שמעון אבוחצירה (הפועל רעננה) וגיא מלמד (הפועל באר שבע). גם בן אז'ובל, שלא ימשיך בעכו, צפוי לקבל הצעה מאיזי שרצקי. מי שעשוי לעזוב את הקבוצה הוא איתמר ניצן. השוער מבוקש על ידי שתי קבוצות מהליגה השווייצרית ובמועדון הצפוני אישרו לו לצאת למבחנים. ניצן אמור להמריא בתחילת השבוע הבא.

גיא מלמד. מהדרום לצפון? (דני מרון)
גיא מלמד. מהדרום לצפון? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי