הפועל רעננה צפויה לעלות בהרכב משני נגד אשקלון

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | דני מרון

מנחם קורצקי צפוי להעניק לשחקנים שמיעטו לשחק הזדמנות להוכיח את עצמם. בקבוצה עדיין שואפים לסיים במקום השביעי. ארשיד: "זה הזמן פשוט לשחק וליהנות מכדורגל". דגו יעלה עם הרכב מחליפים

(גודל טקסט)

הפועל רעננה תארח מחר (ראשון, 19:00) את הפועל אשקלון במשחקה האחרון העונה באצטדיון בנתניה. המאמן מנחם קורצקי שומר על הרצינות ועל המסגרת הקבוצתית כשהמשימה אותה הציב היא להגיע למקום השביעי בטבלה, איתו מגיע המענק הכספי הגבוה בפלייאוף התחתון.

מלבד החלוץ שמעון אבוחצירה הפצוע, שלא יחזור לשחק העונה, שוקל קורצקי לאפשר לשחקנים שמיעטו לשחק העונה להוכיח את כישוריהם. למאמן ולראשי הקבוצה ברור שלפחות שישה או שבעה שחקנים מהסגל מתוכננים לעזוב בשל סיום חוזיהם וכבר נעשים ניסיונות לשכנע את חלקם להמשיך.

קורצקי אמר לקראת המשחק: "הקבוצה כבר רואה את סוף העונה ומבחינתנו זה חבל, כי הרצון הוא להמשיך את הליגה ואנחנו נמצאים בתקופה טובה ונהנים מכדורגל. אני סומך על על הבחורים ונדע להשיג את שלוש הנקודות". כארם ארשיד הוסיף: "אנחנו משחקים פתוח ומשוחרר והמטרה היא לסיים כמה שיותר גבוה בטבלה. האווירה היא אומנם של סוף העונה, אך זה הזמן פשוט לשחק ולהנות מכדורגל".


דגו יעלה עם הרכב מחליפים

אשקלון שכבר ירדה לליגה הלאומית, תנסה להמתיק במעט את הגלולה המרה ולסיים בצורה חיובית את העונה. המאמן מסאי דגו יחסר מספר שחקנים וצפוי לתת את חולצת ההרכב למספר שחקני ספסל.

מסאי דגו. הרכב מחליפים (דני מרון)
מסאי דגו. הרכב מחליפים (דני מרון)

מירקו אורמוש ואייל משומר יחסרו בגלל פציעות וגם טל מכלוף הבלם שצפוי לעבור ניתוח בקע, לא יהיה בסגל. רודי חדד מורחק וגם הוא לא יעמוד לרשות הצוות המקצועי. ליאור חדריאן יפתח בשער ועודד גביש עשוי לפתוח לצדו של יובאנוביץ' במרכז ההגנה.


הרכבים משוערים

הפועל רעננה: אסף צור, עדי נמני, עידו לוי, בן והבה, עלי מוחמד קמארה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, שניר שוקר, אלי בבייב (תומר סוויסה), כארם ארשיד, שלומי ארבייטמן.

הפועל אשקלון: ליאור חדריאן, עוז ראלי, ברניסלב יובאנוביץ', אבי מלכה, שי חדד, משה לוגסי (מילאן סמיליאניץ'), אדריאן רוצ'ט, ישראל זגורי, טל איילה, סער בנבנישתי, דובב גבאי.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי