"כמעט שעה היינו עם שחקן יותר ולא ניצחנו. זה מביך"

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | ערן לוף

במועדון הירוק לא נשארו אדישים לתיקו בסכנין. רביעיית המאחרים קיבלו הזדמנות ללון בבית מלון וסירבו, אך לא צפויים לעמוד לוועדת משמעת. גלזר לא צפוי לשחק העונה. לביא ועוואד עשויים להישאר. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מכבי חיפה אומנם לא הפסידה אתמול לבני סכנין, אבל ההרגשה לאחר המשחק ובחדר ההלבשה הייתה של הפסד, בעיקר בשל העובדה שהירוקים לא שמרו על היתרון במשך חמש דקות ולא הצליחו לכבוש שערים כאשר שיחקו עם יתרון של שחקן. "כמעט שעה אנחנו עם שחקן יותר ולא מנצחים. זה מביך. היינו חייבים לנצל את ההזדמנויות שלנו", אמרו במועדון. "זה רק מראה על אחת הבעיות העיקריות שלנו והיא שלא היה לנו חלוץ משמעותי. קלאוס הוא נפילה וגם דמארי לא נתן כלום".

לא מעט עצבים ליוו את שחקני הקבוצה וביניהם המגן ארנסט מאבוקה והבלם אליסון דוס סנטוס שזעמו על צוות השיפוט בעקבות השריקה לפנדל בתוספת הזמן. "כדאי שהשניים יסתכלו על עצמם ולא על השופט", אמרו במועדון הירוק. האירוע המשמעותי של המשחק היה דווקא לפניו, כאשר ארבעה שחקנים שהיו צריכים לפתוח במשחק הודחו מההרכב בגלל שאיחרו להתכנסות של הקבוצה. בין השאר מדובר בשוער אוהד לויטה, המגן רז מאיר והקשרים שלומי אזולאי וגל אלברמן. הארבעה איחרו למפגש ביותר ממחצית השעה ורוטן החליט להדיח אותם.

עוד נודע כי במועדון אף הציעו לשחקנים מראש ללון בבית המלון לקראת המשחק אבל הם סירבו וזה גרם לכעס גדול יותר אצל המאמן ההולנדי. "יש לנו חוקים ברורים ואף אחד לא יעבור אותם. מי שחושב שנגמרה העונה טועה וכל איחור כזה ישפיע על השחקנים", אמרו במועדון. בכל מקרה, במועדון לא מתכוונים להעמיד את הארבעה לוועדת המשמעת, אלא עצם העובדה שרובם לא שיחקו מספקת את הצוות המקצועי.

באופן כללי, רוטן היה עצבני לאורך כל המשחק ולאחריו אף אירעה תקרית בינו לבין הקהל של סכנין. "חבל שהקהל בחר לקלל אותנו ולא לעודד את הקבוצה שלו", אמרו בחיפה. מי שזכו להזדמנות מחודשת הם הקשר נטע לביא שפתח בהרכב והחלוץ מוחמד עוואד שנכנס כמחליף, כאשר המטרה הייתה לבחון אותם לקראת העונה הבאה. הירוקים רוצים להשאיר את השלד הקיים והשניים צפויים להיות חלק ממנו. מי שעוד זכה להזדמנות בכורה הוא השוער השלישי גיל אופק. עומרי גלזר שהיה פצוע השבוע אינו צפוי לחזור לשחק עוד העונה.


רוטן. היה עצבני לאורך המשחק (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי