יואב כץ ייפרד ממיליון שקלים אם הפועל חיפה תזכה בגביע

יואב כץ עם עדן בן בסט וגבריאל תמאש
יואב כץ עם עדן בן בסט וגבריאל תמאש | ערן לוף

הבעלים הבטיח מענקים אם הקבוצה תעפיל למפעל אירופי כבר ברביעי. שחקן במועדון: "רוצים להגיע לאירופה דרך התואר". סיוסטדט ומלול כשירים, גם גינסארי צפוי לחזור להרכב. לאחר הגמר יפתח כץ במו"מ על חוזים

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת חצי גמר גביע המדינה (רביעי, 20:45) כאשר אתמול ערכו השחקנים אימון שחרור והיום יתחילו בהכנות לקראת המשחק. במועדון הביעו שביעות רצון מחזרתם של המגן דור מלול והקשר רסמוס סטויטדט שנפצעו בניצחון בשבת מול בני יהודה אבל צפויים להיות כשירים למשחק ביום רביעי.

המאמן ניר קלינגר אינו מתכוון לבצע שינויים משמעותיים מההרכב שפתח מול בני יהודה כאשר לא מן הנמנע כי הקשר המולדבי ראדו גינסארי יחזור להרכב לאחר שהחלים לחלוטין מפציעה. הבוקר ערכה הקבוצה אימון בחיפה ומחר תערוך אימון מסכם באצטדיון רמת גן, לפני שתיסע לבית המלון בירושלים. בבית המלון צפוי הבעלים יואב כץ לערוך שיחה עם השחקנים ולהכין אותם מנטאלית לקראת המשחק החשוב של הקבוצה בשנים האחרונות. אגב, שחקני הקבוצה והצוות הוזמנו היום לאחר האימון לארוחה במסעדת ג'ירף נודל בר בביג קריות.

בנוסף במועדון גם חושבים על מענקים שיחולקו לשחקנים במידה והקבוצה תזכה בגביע ותגיע לאירופה. מדובר במענקים כוללים לכל השחקנים בסכום של כמיליון שקלים. הבעלים יואב כץ חתם על מסמך מול השחקנים שהמענקים יחולקו במידה והקבוצה תגיע לאירופה וזה יכול לקרות כבר ביום רביעי האחרון. "אנחנו רוצים להגיע לאירופה דרך התואר. אנחנו קבוצה מספיק טובה שנמצאת בכושר נהדר בכדי לחזור הביתה מירושלים עם גביע", אמר הבוקר אחד השחקנים.

כל השיחות עם השחקנים לגבי העונה הבאה הוקפאו עד למשחק ורק לאחר הגמר יחזור כץ לשולחן המשא ומתן כאשר המטרה היא להשאיר את רוב הסגל של העונה הנוכחית.

אוהדי הפועל חיפה. יזכו לראות גביע? (מאור אלקלסי)
אוהדי הפועל חיפה. יזכו לראות גביע? (מאור אלקלסי)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי