בכר: מליקסון מייצג את הפועל ב"ש, הוא השחקן הכי חשוב

ברק בכר
ברק בכר | הפועל באר שבע, אתר רשמי

המאמן החמיא לכוכב לקראת מכבי ת"א (שבת, 21:00) שניצחון בו יבטיח אליפות: "המנהיג השקט". הקשר: "לא היה אף אחד השנה מעל הקבוצה, אמשתדל לא לחשוב על הסוף". אוגו: "ההחלטה להגיע לישראל - אחת הטובות שקיבלתי"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק החשוב מול מכבי תל אביב (שבת, 21:00) שניצחון בו יבטיח לה אליפות שלישית ברציפות. המאמן ברק בכר אמר: "היו חגיגות אחרי המשחק מול בית"ר כי עשינו ניצחון גדול במגרש קשה, מותר לשמוח. כבר באימון הראשון השארנו את החגיגות בצד והתחלנו בהכנות למשחק. אנחנו צריכים להפיק לקחים מהמשחק הקודם ולשחק טוב בשתי המחציות".

המאזן בטרנר והמוטיבציה של היריבה: "קבוצות באות מולנו וזה אתגר גדול בשבילם לנצח אותנו. אנחנו מודעים לזה ובשביל זה צריך להיות מוכנים. זה רק צריך לגרום לנו ליותר דריכות. ממשחק למשחק זה נהיה יותר קשה".

ההרכב הצפוי: "אין שום סיבה שלא נעלה בהרכב הכי חזק, ככה יהיה בכל משחק עד סוף השנה".

שיתוף אפשרי של ברדה עד סוף העונה: "כל מה שצריך לעניין אותנו זה המשחק בשבת. אם נתרכז בדברים אחרים לא נשיג את התוצאה שאנחנו רוצים. אם ננצח נוכל להתפנות ולחשוב על דברים אחרים".

ברק בכר. מחמאות גדולות למליקסון (הפועל ב
ברק בכר. מחמאות גדולות למליקסון (הפועל ב"ש, האתר הרשמי)

העייפות של השחקנים: "אנחנו עוברים עונה ארוכה ומתישה, אבל עכשיו עומדים לפני משחק חשוב. אין סיבה שיהיו חסרים ולא צריך לדבר ברגע כזה על עייפות ולשון בחוץ. כולם צריכים לבוא מרוכזים ומוכנים".


על מאור מליקסון
: "מאור מייצג את כל הפועל באר שבע, הוא אולי השחקן הכי משמעותי בקבוצה ולא מדבר הרבה. הוא שומר על צניעות ולא מייחצן את עצמו. הוא מאוד משמעותי עבורנו ומביא את המנהיגות שלו בצורה. הוא השחקן הכי משמעותי בשלוש השנים האחרונות, הוא מייצג את הפועל ב"ש".

מאור מליקסון. נשאר צנוע (דני מרון)
מאור מליקסון. נשאר צנוע (דני מרון)

מליקסון עצמו אמר: "עדיין טיפה מוקדם לעשות סיכומים. מקווה שנעבור את המשחק הקרוב ואז נעשה סיכומים. בינתיים טוב לי פה ואני נהנה כאן".


עתידו
: "אני מנסה לא לחשוב יותר מדי על הסוף. אני נהנה מכל רגע וחי בשביל רגעים כמו המשחק שיהיה לנו בשבת לעיני האוהדים שלנו".

המיוחדות של הקבוצה: "המיוחדות שלנו זאת הקבוצתיות. היו לנו הרבה דברים מוזרים ופציעות, ולכל שחקן היה עליות וירידות. אבל בכל זאת אנחנו פה, זה מראה על הקבוצתיות. אני לא חושב שהיה שחקן שהיה מעל הקבוצה השנה".

ג'ון אוגו. מאושר בישראל (דני מרון)
ג'ון אוגו. מאושר בישראל (דני מרון)

אוגו: ההחלטה לישראל היא אחת הטובות שעשיתי בקריירה
ג'ון אוגו התראיין בניגריה וסיפר: "ההחלטה להגיע לישראל היא אחת הטובות שעשיתי בקריירה. הגעתי לכאן כדי לזכות בתארים. עכשיו רק נשאר לנו לנצח במשחק הקרוב ולהבטיח את הזכייה באליפות".

הקשר גם התייחס למפגש הצפוי של נבחרתו מול ארגנטינה בשלב הבתים במונדיאל: "הם לא רק ליאו מסי, יש להם גם את אבר באנגה. איתו לארגנטינה יש קישור טוב. הוא חזק, עקשן ומיומן. כשהוא בסביבה, תמיד צריך להיות בכוננות. חייבים להתכונן גם אליו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי