"סילבס ואיזי התרשמו מגארסיה לא פחות מאשר מהאסלביינק"

לוי סמואל גארסיה
לוי סמואל גארסיה | Gettyimages

בקריית שמונה מתכוננים למשחק האחרון של העונה נגד מ.ס אשדוד. גורם בקבוצה סיפר על הזר החדש שחתם במועדון אמש: "שחקן ברמה גבוהה. אף אחד לא אמר שנהיה קבוצה עם תקציב נמוך". שרצקי העמיד דד ליין להולנדי

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה תשחק ביום ראשון את המשחק האחרון של העונה, בחוץ מול מועדון ספורט אשדוד, אך כבר אתמול הודיעה על החתמתו של הזר החדש לקראת העונה הבאה, לוי גארסיה. הקיצוני מנבחרת טרינידד טובאגו ששיחק בשנים האחרונות בליגה ההולנדית צפוי לנחות בשבוע הבא בישראל ולעבור בדיקות רפואיות. במידה והבדיקות יהיו תקינות יחתום השחקן על חוזה לשלוש עונות בקבוצה של איזי שרצקי.

במועדון סיפרו כי כבר לפני מספר שבועות התחילה התעניינות ראשונה בקשר כאשר גם הבעלים וגם המאמן חיים סילבס ראו את הקלטות של השחקן והתרשמו עד שהוחלט להחתימו. "מדובר בשחקן מאוד מוכשר. חיים ואיזי התרשמו ממנו לא פחות מאשר מנייג'ל האסלביינק, כך שמדובר בשחקן ברמה גבוהה" אמרו הבוקר בקריית שמונה והוסיפו: "קריית שמונה תהיה בעונה הבאה קבוצה חזקה ואף אחד לא הצהיר שזה יהיה בתקציב נמוך. כל שחקן טוב שנוכל להחתים, נעשה זאת". בנוסף בקריית שמונה הבהירו כי לא מדובר בשחקן שצפוי להחליף את האסלביינק אלא שחקן בעמדה אחרת, ובכל זאת במועדון מאמינים כי יתקשו להשאיר את הכוכב שלהם שצפוי לעזוב בקיץ. בכל מקרה שרצקי צפוי להעמיד דד ליין לעזיבתו של החלוץ ההולנדי בכדי שזה לא יפגע בהכנות המקצועיות לעונה הבאה.

בינתיים, מבחינה מקצועית צפוי המאמן חיים סילבס לתת הזדמנות במחזור האחרון לשחקנים הצעירים שיהיו שלד של הקבוצה בעונה הבאה. בין השאר מדובר בקשרים עידו דוידוב ורותם חטואל שהצטיינו בשבוע שעבר בניצחון הביתי על הפועל עכו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי