ניצחון על עכו עשוי להשאיר את בנין, מוגרבי התעמת עם אוהד

טל בנין
טל בנין | ערן לוף

מאמן בני סכנין מבין כי ניצחון במחזור הסיום יכול להשאיר אותו בתפקיד, תקרית אלימה פרצה באימון המסכם. בעכו ייתנו הזדמנות לשחקני הספסל. איציק טוויזר הבהיר: "זה משחק בית אחרון שלנו ואנחנו רוצים לנצח"

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

בני סכנין אמנם מזמן נשארה בליגת העל ועד לפני חודשיים מעמדו של טל בנין כלל לא עמד על הפרק, אבל התוצאות הלא טובות במחזורים האחרונים ולא מעט אירועים חריגים בחדר ההלבשה גורמים לראשי המועדון לחשוב מחדש על העונה הבאה. קברניטי הקבוצה בשלב זה טוענים כי ההחלטה לגבי המאמן והשחקנים תתקבל בסיום העונה, אבל לאחרונה נודע כי במועדון כבר גיששו אצל מאמן הנבחרת האולימפית מרקו בלבול ואצל מאמן מכבי פתח תקווה שרון מימר.

בנין עצמו רוצה לסיים את העונה עם ניצחון ולגרום לכאב ראש נוסף להנהלה שלו. "בנין עשה לא מעט דברים טובים במועדון, אבל יש דברים שהיו לא מקובלים עלינו", אמר גורם בסכנין. מבחינה מקצועית המאמן צפוי לעלות מחר בעכו (ראשון] 20:00) עם ההרכב החזק ביותר, על אף שהוא סובל מלא מעט חוסרים בעיקר בחלק האחורי. המגן עלי עותמאן פצוע ונמצא בספק למשחק כמו גם הבלם מרון גנטוס. הבלם הספרדי אברהם פאס חגג בשבוע שעבר את המשחק האחרון שלו, אבל המשיך להתאמן השבוע עם הקבוצה ורק בשבוע הבא יעזוב את ישראל. הבלם עוביידה חטאב הורחק בשבוע שעבר מול מכבי חיפה ולמעשה סיים את העונה. מי שיחזור להרכב הוא הקשר עטאא ג'אבר.

באימון הבוקר נרשם עימות מכוער, כאשר אחד מאוהדי הקבוצה ניסה לפרוץ בתחילת האימון ורץ לעברו של החלוץ פיראס מוגרבי, אך נעצר בהתערבות הצוות המנהלי של המועדון. האוהד ומוגרבי עצמו התעמתו עוד לפני האימון והחלוץ אף נראה נסער לאחר האירוע. המאמן טל בנין הורה בתחילה על ביטול האימון, אך המנכ"ל חאלד דוכי הרגיע את האווירה והחליט שיתקיים כרגיל. "פשוט מביך שקבוצה שנשארה בליגה לפני מספר חודשים מגיעה לאימון המסכם בסיטואציה כזאת. יש כאן חוסר שקט וההנהלה צריכה לתת את הדעת", אמר אחד השחקנים. לאחר האימון יצאו השחקנים והצוות המקצועי והניהולי לארוחה לכבוד עזיבתו של הבלם הספרדי אברהם פאס.


טל בנין. עשה גם דברים טובים, אבל לא בטוח שזה יספיק כדי להישאר (ערן לוף)

מהצד השני בעכו כבר מזמן השלימו עם הירידה ולמרות שהקבוצה עשתה מספר משחקים מרשימים בחודשיים האחרונים, היא תשחק בעונה הבאה בליגה השנייה. במועדון מתכוננים לקיץ לא פשוט מבחינה ניהולית כאשר עיריית עכו מתנערת מההסכם עם הרוכש המיועד דניאל סטנצ'יו שמצדו מעוניין להישאר בקבוצה בליגה השנייה. במועדון טוענים כי המחלוקת בין הצדדים תגיע ככל הנראה לבית המשפט, אלא אם הרומני יחליט להיפרד מהקבוצה לאחר המחזור האחרון. 

העובדה שאף אחד לא יודע מה יעלה בגורלה של הקבוצה גורמת ללא מעט שחקנים וגם בצוות המקצועי לפזול לעבר מועדונים אחרים. מבחינה מקצועית במשחק האחרון של העונה צפויים המאמן איציק טוויזר עוזרו דויד מרטין לתת הזדמנות לשחקני הספסל שינסו להוכיח את עצמם לקראת העונה הבאה. טוויזר אמר לקראת המשחק: "מדובר במשחק בית אחרון שלנו העונה ואנחנו רוצים לשלב שחקנים שלא שיחקו מספיק העונה וגם לסיים בטעם טוב בדמות ניצחון".

הרכבים משוערים
הפועל עכו: רום אילוז, מתן בלטקסה, גל שיש, לוטם זינו, עמיד מחאגנה, מחמדו סיסוקו, דילן דמראוי, ברונו איבה, גבי קניקובסקי, עליקו באלה (דודו ביטון), בן אז'ובל.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן (מוחמד זבידאת), סגס תאמבי, מרון גנטוס (אברהם פאס), איהאב שאמי, עטאא ג'אבר, אנטוניו מרשיץ', פיראס מוגרבי, יובל אבידור, שלומי אזולאי, ג'ורדן פושה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי