בני בן זקן: לא יודע אם אהיה כאן בעונה הבאה

בני בן זקן
בני בן זקן | עדי אבישי

אחרי ה-3:3 מול בני יהודה בו איבדה בית"ר ירושלים פעמיים יתרון, אמר המאמן: "עשינו עונה טובה חוץ מתארים, שזה מאכזב". עזרא: "רוצה להישאר, אבל זה לא תלוי רק בי"

(גודל טקסט)

למרות שהובילה פעמיים, בית"ר ירושלים לא הצליחה לנצח וסיימה ב-3:3 עם בני יהודה, ורשמה משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון בליגה, בנוסף להפסד בגמר גביע המדינה להפועל חיפה.

המאמן בני בן זקן אמר בסיום: "קשה להסביר מה קרה. שיחקנו טוב והובלנו 0:2. ספגנו שער מהיר ואז שער נוסף. זה קורה לנו לאחרונה. הצלחנו לחזור ל-2:3 ואז הם השוו ל-3:3. יכולנו לכבוש שערים נוספים. עם איך שהגענו אל המשחק, גם תיקו זו תוצאה טובה. היה לא פשוט. חלק מהשחקנים קיבלו פה הזדמנות וזה הכניס אנרגיות. זה מאכזב, הפסדנו בגמר הגביע וזה קשה, אבל ניסינו לנצח היום למרות הכול".

המאמן ניסה להימנע מסיכומים: "ברור שעוד ננתח את העונה. אנחנו יודעים שהגביע והליגה ברחו לנו מהר מאוד. אלה דברים שיכולים לקרות. זה לא הזמן לנתח עכשיו. אני אחרי משחק מול בני יהודה, אשמח לענות על המשחק הזה. לא יודע אם אהיה כאן בעונה הבאה, נראה. אני לא נכנס לאם מגיע לי להישאר או לא. לא מסתירים את האכזבה. עמדנו בכל המטרות והשגנו כרטיס לאירופה ועשינו עונה טובה שהסתיימה טוב חוץ מתארים, אז אנחנו מאוכזבים. עשינו את המקסימום והשחקנים נתנו הכל. העונה? זה לא הזמן, אנחנו נשב, נצטרך לחשוב ואז להגיד דברים ולא להפך".

קשר הקבוצה חן עזרא הוסיף: "היה קשה מאוד, נשבר לנו הלב לכולנו אחרי הגמר. עשינו עונה גדולה, אבל סיימנו בלי תואר. אנחנו רוצים לסיים במקום השני. עשינו עונה גדולה ואנחנו רוצים לשמור על זה. האופציה של בית"ר עליי פגה, אבל אתעסק בעתיד שלי רק משבוע הבא. רוצה להישאר בבית"ר, אבל עכשיו זה לא תלוי רק בי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי