אראל: יש לי דרכון צרפתי, אירופה זו אופציה מבחינתי

גל אראל
גל אראל | אריאל שלום

קשר הפועל חיפה התייחס לעתידו אחרי ה-2:1 למכבי נתניה: "יואב רוצה שאמשיך, אבל עדיין לא הגיש הצעה כספית". קלינגר זעם: "עליתי עם שישה שחקנים ששיחקו בגמר כדי לא לבזות את הכדורגל הישראלי". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה לקחו את ההפסד אמש (שבת) 2:1 למכבי נתניה ברגשות מעורבים. מצד אחד הקבוצה עלתה עם חצי מההרכב הבכיר והייתה שוות כוחות במשך דקות ארוכות, אבל מצד שני הפסידה את המשחק.

במועדון מביעים ביקורת כלפי צוות השיפוט על שער הניצחון של היהלומים וגם על לוח המשחקים הצפוף. מאמן הקבוצה, ניר קלינגר, התייחס לכך: "הייתה לנו מחצית ראשונה טובה וגם במחצית השנייה יכולנו להכריע את המשחק כאשר גנסארי היה לבד מול השוער. השער השני של נתניה היה בנבדל וחבל גם שקבעו לנו משחק בתאריך בלתי אפשרי. הייתי צריך להעלות שישה שחקנים ששיחקו לפני כמה ימים 120 דקות כדי לא לבזות את הכדורגל הישראלי. מישהו צריך לתת על זה את הדעת לפעם הבאה. ביחד עם זאת, אם לא הטעויות של השופט אז לא היינו מפסידים".

המאמן הביע שביעות רצון משילובם של שחקני הספסל כמו השוער רן קדוש וצמד שחקני ההתקפה יוסיפ איבנצ'יץ' ומאמון קשוע. "מדובר בשחקנים טובים שהוכיחו את עצמם ואני בכלל לא מדבר על שחקני הגנה שלנו שנתנו הכל למרות העומס ואני גאה בהם. אני לא מתרץ ובא בטענות לעצמנו כי למרות הטעויות של השופט, יכולנו לכבוש עוד שערים. היה קשה להתכונן למשחק כאשר השחקנים חגגו לאחר הגביע והלכו לישון ב-6 בבוקר. בכל זאת רק פעם אחת ב-44 שנים אנחנו זוכים בגביע ומותר לנו לחגוג. קבוצה אחרת הייתה יכולה לחטוף כאן תבוסה".

ב-20:00 תחגוג הקבוצה את העלייה הרשמית בהופעה בנמל חיפה שם יופיעו הזמרים איתי לוי ועדן בן זקן, וכבר ביום שני יתחיל הבעלים יואב כץ בסבב שיחות עם המאמן ניר קלינגר ועם השחקנים שאינם חתומים לעונה הבאה. "אנחנו עובדים על העונה הבאה ומכינים מחנה אימון וגם מחפשים שחקנים", אמר המאמן. "יואב גם צריך לשבת עם השחקנים שללא חוזה ואין מה לדאוג, הפועל חיפה תהיה מוכנה לקראת העונה הבאה".

גל אראל. רוצה לצאת לאירופה (אריאל שלום)
גל אראל. רוצה לצאת לאירופה (אריאל שלום)

בין השאר כץ ייפגש עם הקשר גל אראל שכבש שער ליגה שני ברציפות. אראל: "הייתה לנו מחצית ראשונה טובה והיינו צריכים לגמור את המשחק כאשר הגענו להמון הזדמנויות. במחצית השנייה היינו פחות טובים ומאכזב להפסיד אבל הפנים קדימה". הקשר התייחס לעתידו ואמר: "אני עדיין לא יודע מה יהיה. יואב רוצה שאמשיך אבל טרם העביר לי הצעה כספית. אנחנו מדברים במטרה שאשאר. יש לי דרכון צרפתי ואירופה תמיד אופציה עבורי, אבל קודם כל אני רוצה לשבת עם יואב כץ כי זה הבית שלי והפועל חיפה נתנה לי את ההזדמנות להראות את היכולות שלי".

ניר קלינגר. כועס (אריאל שלום)
ניר קלינגר. כועס (אריאל שלום) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי