בנין: ההנהלה לפעמים מדברת כדי לרצות. יש חוזה, אני ממשיך

טל בנין
טל בנין | ערן לוף

מאמן בני סכנין התראיין ב-103FM ושלל את האפשרות שלא ימשיך, ככל שידוע לו: "אני מתכנן את העונה הבאה, הטענות לא רציניות. לא חושב שהמציאות כפי שמציגים אותה, אני שולט ביד רמה בחדר ההלבשה"

(גודל טקסט)

מזה מספר שבועות שבכירים בהנהלת בני סכנין טוענים כי לא מן הנמנע שהמאמן טל בנין לא ימשיך בעונה הבאה, אבל בנין בכבודו ובעצמו התייחס לכך הערב (שני) לראשונה בתכנית הספורט ב-103FM והבהיר כי לא ידוע לו דבר על עזיבה אפשרית כחמישה חודשים אחרי שמונה לתפקיד.

"בוודאי שאני ממשיך, החוזה הקיים", טען בתוקף טל בנין בפתיחת הראיון, "אני התעקשתי להגיע לכאן למינימום עונה וחצי, היה חשש מירידת ליגה ודיברו איתי על דרך. השגנו את המטרות, גם שיתפנו שחקנים כדי לראות מי יכול להתאים לעונה הבאה. בטענות היו באים בכל מקרה".

טענות אנשי ההנהלה בסכנין שמספרים על פרידה אפשרית: "לי לא נאמר שום דבר. אני יודע מה אני אומר ומה אני מתכנן ומשתדל לעשות על הצד הטוב ביותר. אני לא חושב שהמציאות היא כפי שמציגים אותה, אני שולט ביד רמה בכל מה שקורה בחדר ההלבשה ומסתכל על כדורגל בפרמטרים של כדורגל. מי שלא מסוגל להתמודד עם זה על הדשא, עושה זאת בדרכים אחרות".


"שולט ביד רמה בכל מה שקורה" (דני מרון)

בעיות המשמעת: "גם במכבי חיפה שחקנים איחרו ויצאו מההרכב. אני איש של כדורגל, לא של ועדות משמעת. ברגע שהחליטו להחזיר אותם לאימונים, אז אני מאמן אותם".

השינוי בסכנין מאז שהגיע: "שיתוף שחקנים צעירים לא תמיד מצליח. רצינו לראות על מי אפשר לסמוך לקראת העונה הבאה כדי לבנות סגל או בסיס. פושה הגיע עם הרבה סימני שאלה והבקיע, בואו נדבר על מרשיץ' ועל יובל אבידור. יש טענות לא רציניות. המועדון צריך לקבל החלטות קשות והוא יודע אותן".


אם בכל זאת יובהר לו שיעזוב:
"אני יכול להבין את אבו יונס כי ההנהלה תחת לחץ ולפעמים נאמרות אמירות כאלו ואחרות מתוך לחץ או רצון לרצות. אני יודע שאני מתרכז בעיקר. יש לי חוזה לעונה וחצי והתחלתי להתכונן לעונה הבאה, לראות שחקנים ולתכנן מי לא יישאר. אני עושה את שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי