קלינגר: מי שלא יסגור בשלושת השבועות הקרובים, לא יהיה פה

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

מאמן הפועל חיפה העביר מסר, אבל הבטיח: "נגיע מוכנים לאירופה". נציג ונלו בחן את קפילוטו במשך מחצית אחת. גנסארי קיבל הצעה מטורקיה, אבל מחכה ליואב כץ. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הפועל חיפה אמנם הפסידה אתמול 4:1 להפועל באר שבע במשחק הבית האחרון העונה, אבל במועדון יצאו מהמשחק בחיוכים והתחילו בסיכומים של אחת העונות המוצלחות בהיסטוריה האדומה. המאמן ניר קלינגר היה חד כהרגלו במסיבת העיתונאים: "היו פה מסיבות עיתונאים יפות העונה. כבר לאחר ההפסד בגביע הטוטו לעכו וכאשר הצגנו את הזרים אמרתי שזאת הפועל חיפה טובה מאוד, הטובה מאז עונת האליפות. חלק הרימו גבה וצחקו, אבל הוכחנו שאנחנו התחלנו לחשוב כמועדון גדול".

למרות הזכייה בגביע, בהפועל חיפה רוצים לא לעצור בעונה הבאה ובעיקר להשאיר את השלד הקיים ואליו להוסיף לפחות עוד חמישה שחקנים שיהוו תחרות לקראת ההופעות של הקבוצה באירופה. הקבוצה צפויה להתחיל את אימונים כחודש לפני המשחק הראשון באירופה, משמע בסוף חודש יוני. קלינגר: "הפועל חיפה חסכה לאורך שנים הרבה כסף בגלל המדיניות של יואב כץ. יש הרבה קבוצות שקונות שחקנים ונתקעות איתם, אנחנו עובדים אחרת. אני חושב שפרט למכבי תל אביב והפועל באר שבע, אנחנו מציעים את הסכומים הגבוהים ואותם שחקנים שאין להם חוזה נחשבים כאן שחקנים מרכזיים ושחקני הרכב.

"יש שיחות עם הרבה שחקנים ובטוח שלא נגיע לפתיחת האימונים עם חצי קבוצה. מי שלא יסגור בשלושת השבועות הקרובים, לא יהיה פה. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם יואב ודורון אוסידון ותהיה קבוצה מוכנה לאירופה. מבחינתי, יש לי חלום להגיע לנבחרת ויואב מבין את זה, אבל בינתיים אני עובד יום ולילה כדי להכין את הפועל חיפה לעונה הבאה. אנחנו הצוות, השחקנים והבעלים מאוד מחוברים וצריך יציבות ואני מקווה שזה מה שיקרה. אם נעשה את הדברים נכון אז יהיה כאן ריענון של עוד חמישה שחקנים ואני די מנוסה בבניית קבוצות".

הבעלים יואב כץ חזר לארה"ב, אבל צפוי להאיץ את המשא ומתן מול נציגיהם של המגן דור מלול, הבלם ניסו קפילוטו והחלוץ אלון תורג'מן. נציג של קבוצת ונלו ההולנדית נכח אתמול במשחק בכדי להתרשם מקפילוטו שלצערו הוחלף במחצית הראשונה בשל פציעה. הבלם מצדו ישמח להישאר בישראל אם יקבל הצעה ראויה מכץ. תורג'מן חולם להגיע לאירופה, אבל טרם קיבל הצעה משמעותית ולכן כץ ינסה לשכנע אותו להישאר בחיפה. שחקן נוסף שעתידו לא ברור הוא הקשר ראדו גנסארי. סוכנו של המולדבי נפגש בשבוע שעבר עם כץ ודרש שדרוג משמעותי, אבל הבעלים טרם השיב לו.


קלינגר. מתכונן לרענון הסגל (ערן לוף)

גנסארי זוכה להצעות גם מרוסיה וגם מטורקיה, אבל מחנה להצעה נגדית של חיפה. במועדון מבינים כי הקבוצה חייבת מגן שמאלי בכיר במקומו של שמואל שיימן שצפוי לעזוב להפועל באר שבע. גל שיש, שהיה מועמד, בחר לחתום במכבי פ"ת. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי