"סטנצ'יו? אם העירייה לא רוצה מישהו, הוא לא יהיה פה"

סטנצ'יו
סטנצ'יו | אלבום פרטי

העמותה התכנסה אתמול ורוב חבריה היו נגד המשך ההתקשרות עם הרומני. שחקנים חוששים לגבי תשלום המשכורות האחרונות. טוויזר ומרטן החלו לחפש אופציות חלופיות

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

בזמן שקבוצות אחרות התחילו בבניית העונה הבאה, בהפועל עכו קיימת אי בהירות לגבי עתיד המועדון. אתמול (שלישי) התכנסה העמותה שמנהלת את הקבוצה לישיבה דחופה שמטרתה לחשוב על עתיד הקבוצה, עם או בלי הרוכש המיועד דניאל סטנצ'יו. כזכור, עיריית עכו הודיעה כי האחרון אינו עמד בהתחייבויותיו כלפי המועדון ולכן מבחינת העירייה, ההסכם בין הצדדים מבוטל.

בקרב אנשי העמותה לא הגיעו לסיכום מוחלט, אך רוב חברי העמותה מתנגדים להמשך דרכו של הרומני. האחרון מצידו שנכח בישיבה, הבהיר כי עמד בהסכם ומעוניין להישאר בעונה הבאה. בעמותה מבינים כי במידה שסטנצ'יו יישאר, העירייה תפסיק את תמיכתה בקבוצה והמועדון יתקשה למצוא תקציב בכדי לפתוח את העונה הבאה. "אם העירייה לא רוצה מישהו, הוא לא יהיה פה", אמר גורם בעמותה והוסיף: "חבל שסטנצ'יו מתעקש במה שנראה שאין לו הרבה סיכוי".

בכל מקרה, אי הבהירות תגיע ככל הנראה לבית המשפט שיקבע את עתיד המועדון. בינתיים שחקני ועובדי המועדון לא קיבלו את המשכורות ונראה כי צפויים להיות קשיים כלכליים כבר עד לסיום העונה הנוכחית. "אנחנו רוצים לקבל את מה שמגיע לנו ולהמשיך קדימה ונראה שזה לא יהיה פשוט" אמר הבוקר אחד משחקני עכו. גם הצוות המקצועי שכולל את איציק טוויזר ודויד מרטן אינם יודעים מה יעלה בגורלם וכבר החלו לבדוק אופציות חילופיות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי