דראפיץ': משחק קשה לצפייה. מאוכזב מאיך שנראינו ונלחמנו

דידייה קוגבנייה
דידייה קוגבנייה | דני מרון

מאמן מכבי נתניה לא הסתיר את תחושותיו אחרי ה-5:0 לבני יהודה שפגע בסיכוייהם לסיים במקום הרביעי: "זה כואב ולא נעים לסיים כך את העונה בבית". אבוקסיס הסיר את מועמדותו לנבחרת: "אוהב את השחקנים"

(גודל טקסט)

חמישייה אדירה לבני יהודה מחמישה כובשים שונים, למעשה הפעם האחרונה שבני יהודה כבשה רביעייה עד היום הייתה ב-3:4 במאי 2012 על מכבי תל אביב, ירדן שועה הצעיר עלה מהספסל וסיפק שער שבקלות יכול להיבחר לשער העונה – והיה זה שער בכורה שלו בליגה – ובעיקר 0:5 מוחץ על מכבי נתניה, שפגע בסיכויי היהלומים לסיים במקום הרביעי.

שלושה מחליפים הבקיעו, בנוסף לשועה גם יונתן כהן ורועי גורדנה מצאו את הרשת, לפניהם עשו זאת מתן חוזז (שגם החמיץ פנדל) ויובל אשכנזי, והמאמן יוסי אבוקסיס לא יכול היה שלא להראות ולספר עד כמה הוא מאושר מהתצוגה: "המשחק הכי טוב שלנו העונה. ניצלנו הרבה מהמצבים ולכן התוצאה היא כזו. היו הרבה משחקים ששיחקנו לא פחות טוב, אבל לא ניצלנו מצבים. מי שחושב שזה קל להביא שחקנים לרמה כזו כשהראש שלהם בים, טועה. אני אוהב את השחקנים האלה. האנרגיות הן לא אותו דבר בזמנים כאלה ואני שמח שהשחקנים הפנימו. חבשי שיחק פצוע, השחקנים היו רעבים כמו במשחק בתחילת העונה. שחקנים התבאסו לרדת בדקה 70 בשלוש או בארבע אפס. היה יופי של כדורגל".

על הארכת חוזהו: "חד משמעית נשארתי כי אני נהנה. כיף לי כאן. התחלנו פה משהו שאני אוהב. אני עובד עם צוות מצוין, אנשי הנהלה מצוינים. אני מסיר את מועמדותי לנבחרת לקמפיין הקרוב כי יש לי מחויבות גדולה להכין את העונה הבאה בבני יהודה. זה לא יהיה הוגן להשאיר מועדון שלם באוויר עד סוף יוני. אאחל בהצלחה למי שיאמן את הנבחרת".


יוסי אבוקסיס. התקשה להסתיר את החיוך (דני מרון)

לעומת זאת, מכבי נתניה שיחקה בהרכב חסר למדי, בין השאר נעדרו השוער דני עמוס, הבלמים טים הויבך ודודי תירם וגם ברנקו ורגוץ' שפצוע תקופה ארוכה, דן גלזר היה חסר במרכז השדה ושלל ההיעדרויות הללו, כמו גם יכולת רעה, הובילו לתבוסה המוחצת.

בסיום אמר המאמן המובס סלובודן דראפיץ': "לא רצינו לאכזב את האוהדים שלנו במשחק הבית האחרון. אנחנו לא יכולים להיראות ככה. זו הייתה התפרקות היום, משחק קשה לצפייה. אני מאוד מאוכזב מאיך שנראינו, וחבל. בפלייאוף עליון לקחת 13 נקודות – הכי הרבה אחרי ב"ש – ולסיים את העונה ככה זה לא טוב. מאוכזב מאיך שנלחמנו, ככה קבוצה לא צריכה להיראות. בסך הכל העונה הייתה לשחקנים עונה טובה".

משחק הבית האחרון של העונה שהסתיים ב-5:0: "זה כואב ולא נעים, אבל אתם תופסים אותי אחרי המשחק. אני מאוד מאוכזב, חיכינו למשחק הזה. עלינו להיות מקצוענים ולנצח כל משחק. ככה הקבוצה לא צריכה להראות".


דיא סבע. מלך השערים כלל לא איים על זובאס (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי