ברנקו ורגוץ' נותח, בנתניה מקווים כי יתאמן תוך חודש

ברנקו וגרוץ'
ברנקו וגרוץ' | ערן לוף

הבלם שנעדר מאז אפריל עבר הליך כירורגי לשחזור העצם במפרק כף היד וגובס, ההערכות כי יוכל לשוב לתחילת האימונים לעונה הבאה. מחר במשחק סיום העונה מול הפועל ב"ש: אלקסלסי צפוי להמשיך בשער, תירם והויבך בהגנה

(גודל טקסט)

אחרי עונה מוצלחת ומפתיעה והתבוסה הכואבת 5:0 לבני יהודה במחזור שעבר, מכבי נתניה תערוך מחר את משחקה האחרון בליגת העל לעונת המשחקים 2017-2018 כשתתארח אצל האלופה הפועל ב"ש (21:00, ישיר בספורטHD3).

הבוקר ערכה מכבי נתניה את אימונה האחרון לעונה במתחם האימונים וינגייט (בעקבות שיפוץ במתחם המועדון) והמאמן סלובודאן דראפיץ' אמר: "נגיע לשחק את הכדורגל שלנו על-מנת לסיים את העונה בדיוק כמו ששיחקנו במהלך העונה, כדורגל התקפי ומהנה, שגרם לאוהדי הקבוצה לחזור למגרשים ולהתגאות במועדון ובקבוצה. רוצים לסיים את העונה ולצאת לחופש עם טעם טוב ולהשכיח את טעמו המר של הפסד הבית האחרון".

דראפיץ' יקבל חזרה לסגל את הבלמים דודי תירם וטים הויבך שיחזרו מעונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים, והם יחליפו את דין מיימוני וחגי גולדנברג, כשהאחרון יוסט לעמדת המגן הימני במקומו של ויקי כחלון שנפצע בברך. גולן אלקסלסי, שהציל את הקבוצה מתבוסה כואבת יותר, צפוי לקבל את הצ'אנס שוב וגם וויסאם עייאשה צפוי לפתוח בצד שמאל של ההגנה. בקישור, דן גלזר יחזור להרכב גם הוא לאחר שנעדר במשחק האחרון עקב השעיה ואילו ניקו אולסק צפוי לרדת לספסל. ערן לוי יהיה הנעדר התורן בגין צבירת צהובים ואת מקומו צפוי לתפוס ג'ייק רוז'נסקי כשבחוד יוצב ליד דיא סבע החלוץ הצעיר יונס מלאדה. רמזי ספורי הפצוע ייעדר גם כן.


דן גלזר. ישוב להרכב במקום אולסק (דני מרון)

בינתיים, מי שגם לא יהיה בסגל מחר הוא הבלם ברנקו ורגוץ' שעדיין מחלים מפציעה בידו, כשלספורט1 נודע שאתמול עבר הבלם ניתוח לשחזור העצם במפרק כף היד וגובס. לפי ההערכות, הקרואטי יוכל לחזור לאימונים תוך חודש ובקבוצה מקווים שיהיה כשיר לפתיחת האימונים.

הרכב משוער: גולן אלקסלסי, דודי תירם, טים הויבך, עיסאם עייאשה, חגי גולדנברג, דן גלזר, אביב אברהם, דידייה קוגבנייה, דיא סבע, ג'ייק רוז'נסקי, יונס מלדה.


שחקני מכבי נתניה והצוות באימון האחרון לעונה (דוברות המועדון)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי