דיא סבע הוא שחקן העונה של ספורט1, ברק בכר המאמן

דיא סבע
דיא סבע | דני מרון

כוכב מכבי נתניה ומלך שערי הליגה הקדים את חנן ממן. ניצחון מוחץ למאמן האלופה. הפריצה - וארן. השער - כחילה. רגע העונה - נס טרנר. להתראות בעונה הבאה

(גודל טקסט)

דיא סבע הוא שחקן העונה של צופי חבילת הערוצים של ספורט1 וגולשי האתר. כ-80 אלף גולשים הצביעו יחד בסקרי נבחרי העונה בימים האחרונים. שחקן מכבי נתניה ומלך שערי ליגת העל זכה ב-36 אחוזים מקולות המצביעים והקדים את קשר הפועל באר שבע, חנן ממן, שגרף 32 אחוזים. קלאודמיר פריירה הגיע למקום השלישי עם 21 אחוזים, עדן בן בסט וערן לוי קיבלו חמישה אחוזים כל אחד.

קרב פחות צמוד התנהל על תואר מאמן העונה, שהלך לברק בכר. המאמן שזכה באליפות שלישית ברציפות עם הפועל באר שבע זכה ב-50 אחוזים מקולות המצביעים והקדים את ניר קלינגר (21), סלובודאן דראפיץ' (18), בני בן זקן (9) ומנחם קורצקי (1).

הגולשים בחרו באנתוני וארן, חלוץ בית"ר ירושלים שהגיע מהליגה הלאומית, כפריצת העונה. החלוץ זכה ב-43 אחוזים מהקולות, מגן הפועל באר שבע אורן ביטון הגיע שני עם 32, אביב אברהם ממכבי נתניה גרף 13 אחוזים, מאור קנדיל תשעה אחוזים וגבי קניקובסקי ארבעה.


פריצת העונה. אנתוני וארן (דני מרון)

גם שער העונה הלך לשחקן בית"ר ירושלים – טל כחילה, שהרעיד את החיבורים במשחק נגד הפועל עכו (1:3). 34 אחוזים מהמצביעים בחרו בבומבה של הבלם. השער של סבע נגד ק"ש מהבישול המפורסם של ערן לוי מתיבת החמש קיבל 24 אחוזים. הסלאלום של אריק סאבו נגד מכבי חיפה הגיע למקום השלישי.

ומה היה רגע העונה? ובכן, 30 אחוז מהגולשים בחרו ב"נס טרנר", שער השוויון של הפועל באר שבע נגד הפועל חיפה (2:2). 24 אחוזים בחרו בניצחון של האלופה 1:4 על במשחק העונה באדי ואילו 17 אחוזים בחרו בהפועל חיפה שצבעה את העיר באדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי