נתניה בודקת את האפשרות לצרף את בויסן מבית"ר ירושלים

בויסן
בויסן | דני מרון

החלוץ היהודי בתכניות. שי ברדה אחרי התבוסה השנייה בשבוע: "סיום חמצמץ לעונה מדהימה. שימור הסגל? יש מחיר להצלחה שלנו". שחקנים הודו: "קשה ללחוץ כשאין על מה לשחק". בקרוב: פגישה מכרעת מול ערן לוי

(גודל טקסט)

 לא כך רצתה מכבי נתניה לסיים את העונה. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, שלאורך חלקים רבים העונה הציגה את הכדורגל הטוב בארץ, ספגה אמש תבוסה כואבת, 6:1 מול האלופה הפועל באר שבע, והשלימה שבוע נוראי בו ספגה 11 שערים. "המשחק שלנו בנוי על לחץ. כשאין על מה לשחק, קצת קשה לבצע את זה", הודו שחקנים במועדון. "אפשר להגיד שלפי סוף העונה, ברוך השם שהיא נגמרה".

"בשני המחזורים האחרונים נראה שהקבוצה סחוטה ועייפה. זה לא תירוץ, אבל זאת עובדה. ניקח את שני המחזורים האלה כחלק מהתהליך. זה סיום חמצמץ לעונה מדהימה שעשינו. אנחנו מתנצלים בפני האוהדים, אבל חלק מהתהליך זה לתת לארבעה שחקני נוער לחוות את טרנר. שום דבר לא ייקח את מה שעשינו השנה", סיכם שי ברדה את שני המשחקים המאכזבים של סיום העונה.

שימור הסגל בעונה הבאה: "יש כנראה מחיר להצלחה שלנו בשנתיים האחרונות. כל אחד מתעסק במה שהוא מבין. אני יותר מבטוח שההנהלה תדע לעשות את מה שצריך. אני מקווה שרוב השחקנים כן יישארו".

שי ברדה עם סלובודן דראפיץ'.
שי ברדה עם סלובודן דראפיץ'. "אני מקווה שרוב השחקנים יישארו" (דני מרון)

כעת, בנתניה יתפנו לתכנן את העונה הבאה: מלבד דודי טוויטו שצפוי להצטרף כמגן השמאלי המחליף, בנתניה ינסו לצרף מגן שמאלי להרכב הראשון, כאשר גם עיסאם עייאשה לא הותיר רושם טוב ועשוי לצאת לעונת השאלה. כפי שפרסמנו, עומרי בן הרוש ואורי מגבו עלו כאופציות מבין הישראלים. בקבוצה שוקלים להחזיר מהשאלה את לני אהרון, בלם הפועל חדרה, אך הבעיה שהשחקן שוקל לצאת לשחק בליגת המכללות ולכן על פי הדרישות בליגה, אסור יהיה לו לשחק בליגת העל.

בקישור, מטרת הרכש הראשונית היא גבי קניקובסקי, כשבנתניה יודעים שדיא סבע, שכבש אתמול את שערו ה-24 בליגה, לא צפוי להישאר. פגישה צפויה עם ערן לוי בקרוב, והיא תכריע לאן הולכים פני הדברים. "דיא נתן בשנתיים כמויות מדהימות של שערים. יש לו חוזה לעוד שנתיים. אני מאושר עבורו על ההתקדמות בשנתיים האלה כי לפני כן הוא כבש עשרה שערים בארבע עונות. אני מקווה בשביל נתניה שהוא כן יישאר. ערן? אני מקווה שהוא גם יישאר פה. יש לו חוזה לעונה נוספת. זה בינו לבין ההנהלה וההנהלה יודעת את רצוננו וכמה הוא חשוב למכבי נתניה", התייחס ברדה לשניים.

בינתיים, נראה שבנתניה כבר מתחילים לסמן אופציות כאשר לספורט1 נודע שבמועדון בדקו לאחרונה מול בית"ר ירושלים לגבי החלוץ דויד בויסן. החלוץ היהודי-דני לא נחשב לזר ובנתניה מאמינים כי יוכל להשתחרר ללא פיצוי לבית"ר, כאשר גם חוזהו (170 אלף יורו בעונה) לא זול. השחקן בן ה-27 רשם רק ארבע הופעות במדי בית"ר. 

ערן לוי. פגישה מכרעת בקרוב (דני מרון)
ערן לוי. פגישה מכרעת בקרוב (דני מרון)

שחקני הקבוצה ייצאו הבוקר לחופשות, מלבד עלי מוחמד שיישאר בתחילת הפגרה בישראל וכמובן דיא סבע וערן לוי שמחכים למשחק הנבחרת מול ארגנטינה. הקבוצה תשוב לאימונים בסוף החודש, כשעד אז יקוו בקבוצה שהבלם הקרואטי ברנקו ורגוץ' יתאושש מפציעתו ביד ומהניתוח שעבר ביום ראשון. ב-9.7 תצא הקבוצה למחנה אימונים בהונגריה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי