שפונגין: עשיתי דבר או שניים בכדורגל, אני יכול לשחק בכל מקום

שפונגין
שפונגין | דני מרון

המגן ששוחרר ממכבי תל אביב אחרי ארבע עונות מאז שב לקדנציה שנייה בצהוב, נפרד ממועדון נעוריו בראיון ב-103FM: "מאמין שהייתי ממשיך אם ג'ורדי היה נשאר. הייתה לנו בעיה מנטלית, הסגל שלנו טוב מזה של ב"ש"

(גודל טקסט)

מגיל שבע שיחק יובל שפונגין במכבי תל אביב, נפרד ממנה רק בשנת 2010 לטובת ארבע שנים מעבר לים, שלוש בקפריסין בקבוצת אומוניה ניקוסיה שם גם נבחר למגן העונה ואחת במונס הבלגית, אבל ב-2014 הוא שב לקדנציה שנייה שנמשכה ארבע שנים. אתמול (שלישי) הוא שוחרר רשמית והערב התראיין ב-103FM וסיכם את תקופתו בצהוב-כחול.

"אני שלם עם הדרך שאני עובר. עוד יש לי כמה שנים לתת, אבל אם אני מסתכל על התקופה במכבי תל אביב אז עשיתי דבר או שניים בכדורגל", אמר המגן בן ה-31 בתחילת הראיון.

על הפגישה עם מנספורד בה שוחרר: "רוח הדברים הייתה שרוצים לשנות קצת, לרענן את הסגל. זה בגדול. אני לא מנותק מהמציאות וידעתי שריאלי מאוד שלא יציעו לי חוזה. בעונה הבאה אני עוד לא יודע היכן אשחק. כל שחקן רוצה להיות בקבוצה גדולה, אבל נראה אילו אפשרויות יהיו לי".


אם הוא ראוי לשחק בקבוצה גדולה:
"אני מאמין שכן. שיחקתי במכבי תל אביב השנה יותר מ-30 משחקים והייתה לי עונה טובה. אם שיחקתי במכבי תל אביב אז אני יכול לשחק בכל מקום. מה יעזור לי להיפגע מהשחרור? אני מאוכזב, ברור שציפיתי להמשיך, אבל מה אני יכול לעשות? אני מאמין שהייתי ממשיך אם ג'ורדי קרויף היה ממשיך".


"מאמין שהייתי ממשיך אם ג'ורדי היה ממשיך" (אודי ציטיאט)


כעשרים שנה במכבי תל אביב:
"זה מועדון שגדלתי בו מגיל 7, אני יודע טוב מאוד את העוצמות שלו, אבל אין ספק שמאז הגעת ג'ורדי קרויף דברים השתנו. דברים מקצועיים, מתקנים ותנאים, אפילו הרמה של האימונים והצוות המקצועי. הכל השתנה. השקט מסביב".

הסיבה לכך שלא התמודדו על האליפות: "כשאנחנו עולים למגרש, אחרשי התאמנו אותו דבר והצוות הכין אותנו אותו דבר כמו בעבר, אז אני חושב שזה משהו מנטלי. אם תסתכלו על המשחקים אז תראו שברובם היינו יותר טובים מהיריבה וגם הגענו להמון מצבים. הבעיה הייתה יותר מנטלית, משהו באופי".


אם הם טובים יותר מהפועל ב"ש:
"בסגל השחקנים כן, אבל ברגע האמת זה נכון שלא הגיע לנו. סגל שחקנים וקבוצה אלו דברים שונים לחלוטין".


המשחק הכי זכור לו ממכבי תל אביב:
"היו המון רגעים, קשה לי להצביע על אחד. אם זו הופעת הבכורה, המשחק נגד באזל, הגמר מול הפועל באר שבע".


יובל שפונגין. מאמין שהוא יכול היה להמשיך במכבי ת"א (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי