ויסקארה שוחרר מהפועל רעננה, גם ארבייטמן לא ימשיך

ויסקארה
ויסקארה | עדי אבישי

מנחם קורצקי בחר לוותר על השוער הבוליביאני שהגיע רק בינואר האחרון, גם החלוץ אמור לעזוב את המועדון ולחפש לעצמו בית חדש. טל איילה ואורמוש מועמדים לעונה הבאה

(גודל טקסט)

 בהפועל רעננה ממשיכים בהכנות השקטות לעונה הבאה, כשעיקר המשימה של המאמן מנחם קורצקי היא להשאיר את רוב שחקני הקבוצה אשר סיימו חוזים ולהמתין להתפתחויות של שחרור שחקנים ממכבי תל אביב, מכבי חיפה, הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים.

מהקבוצה שוחרר בינתיים השוער הבוליביאני גיירמו ויסקארה, כשגם החלוץ שלומי ארביטמן אינו מתוכנן להמשיך בעונה הבאה. נכון לעכשיו גם חוזהו של אלי בבייב לא יוארך.

השמות שאותם מנסה מנחם קורצקי לשכנע לחתום ואשר מחזיקים בכרטיס שחקן חופשי הם טל איילה ומירקו אורמוש מהפועל אשקלון, מיקו ממן מהפועל קטמון ושוער הפועל עפולה רון שושן. עם החלוצים שמעון אבוחצירה ותומר סוויסה מתקיים מו"מ כדי לנסות להשאירם, כאשר לאבוחצירה מספר הצעות מקבוצות בליגת העל החפצות לצרף אותו.

במקביל, ברעננה ביקשו ממכבי תל אביב לקבל בהשאלה לעונה נוספת את אור דסה אם יוחלט לאפשר לו עונת חישול נוספת בליגת העל. בימים האחרונים חתמו עדי נמני ועידו לוי על חוזים חדשים בקבוצה וויתרו על הצעות ממועדונים אחרים.


זיקרי ואבוחצירה. הראשון עובר להפועל תל אביב, השני לא ימשיך (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי