על סף חזרה לבירת הנגב: חן עזרא סיכם עקרונית בהפועל ב"ש

חן עזרא
חן עזרא | ערן לוף

קשר בית"ר ירושלים צפוי לשוב למועדון בו שיחק עד גיל נוער ויידרש להילחם על מקום ברוטציה. גם חברו בבירה אריק סאבו הביע נכונות להצטרף. מאמני מחלקת הנוער יעברו השתלמות עם מאמנים של אתלטיקו מדריד

(גודל טקסט)

חמישה מאמנים מאתלטיקו מדריד צפויים ללוות מקרוב את אימוני מחלקת הנוער של הפועל באר שבע ולהעביר השתלמויות למאמני המחלקה. במסגרת שיתוף הפעולה הקורם עור וגידים בימים אלה הגיעו אנשי צוות האימון הספרדים לבירת הנגב כדי לבחון את היתכנות הפרויקט. במקביל, נבחנת האפשרות לשלב את אליניב ברדה במהלך כחלק מתפקידו החדש במועדון. הבעלים אלונה ברקת והמאמן ברק בכר הודיעו בכמה הזדמנויות כי לקפטן הפורש יהיה תפקיד משמעותי במועדון, כזה ההולם את כישוריו ומעמדו.

הסגל לקראת העונה הבאה מתחיל להתגבש. צוות המו"מ של הקבוצה קיבל מבכר רשימת מועמדים לחיזוק הקבוצה, ובזמן הקרוב יהיו התפתחויות בנושא. בנוסף לאלון תורג'מן, פיראס מוגרבי ודיא סבע ואף נבחנת מועמדותם של כמה מפליטי בית"ר ירושלים ואולי גם מכבי תל אביב. בן אז'ובל, חלוצה של הפועל עכו, הוזכר אף הוא כמועמד. בגזרת הזרים, בנוסף לנייג'ל האסלביינק, האדומים קיבלו איתות גם מאריק סאבו על נכונותו לנחות בטרנר.

באשר לחן עזרא, קשר בית"ר ירושלים שכבר פורסם על מועמדותו, הערב נודע כי הושגו הבנות עקרוניות עם השחקן והוא צפוי להצטרף לשורות האדומים בעונה הבאה. הקשר הביע במספר הזדמנויות את רצונו "לחזור הביתה" ודומה שלקראת גיל 30 משאלתו מתגשמת. עד גיל נוער שיחק עזרא במחלקת הנוער של באר שבע, אז עבר לבית"ר נס טוברוק ומשם התפתחה הקריירה שלו, כשבאר שבע מחוץ לתחום עבורו מבחינה מקצועית. בקבוצתו המיועדת לא מובטח לעזרא מקום בהרכב והוא יידרש להילחם על מקום ברוטציה.

אריק סאבו. הביע נכונות להגיע לטרנר (דני מרון)
אריק סאבו. הביע נכונות להגיע לטרנר (דני מרון)

בנוסף, אצל האלופה ערים לאפשרות שמכבי פתח תקווה תנסה להחזיר אליה, על תקן מושאלים, את שחקניה לשעבר – דור אלו וגיא מלמד שחתומים על חוזים ארוכי טווח בטרנר. בהתחשב בעובדה שבן ביטון הוא המגן הימני הבכיר בקבוצה, ובין הטובים בארץ בתפקידו, הייתה לאלו טבילת אש מוצלחת למדי בנגב. מלמד שבקושי שותף בליגה סיים את העונה בסערה, עם ארבעה שערים בשני המשחקים האחרונים.

כפי שפורסם לראשונה הספורט1, מאמנה הבאר שבעי של העולה החדשה, ניסו אביטן, עשוי לקבל זכות קדימה בקליטת מושאלים מטרנר, מקומיים ובעלי דרכון זר. בתוקף תפקידו הקודם כמאמן במחלקת הנוער הדרומית היה אביטן מעורב בקידומם של מספר שחקנים, ואפשר שכבר בקרוב יחודש הקשר בין הצדדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי