רשמית: יובל שפונגין חתם בעירוני קריית שמונה

יובל שפונגין
יובל שפונגין | עירוני קריית שמונה, רשמי

יומיים אחרי ששוחרר ממכבי תל אביב, המגן בן ה-31 חתם בקבוצה הצפונית לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. הקבוצה מעוניינת גם בבויסן ואז'ובל. אורי מגבו צפוי להצטרף

(גודל טקסט)
יומיים אחרי ששוחרר ממכבי תל אביב בתום חוזהו, המגן הימני יובל שפונגין חתם הבוקר (חמישי) בעירוני קריית שמונה לחוזה על שנתיים עם אופציה לעונה נוספת באמצעות סוכנו גלעד קצב. שפונגין הפך לרכש הרביעי של חיים סילבס הקיץ אחרי הזרים לוקאס ולוי גרסיה וכן השוער גד עמוס. 


שפונגין בן ה-31 גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב וערך את הופעת הבכורה שלו בשנת 2005 במדים הצהובים. עם סיום חוזהו בקיץ 2010, עזב לאומוניה ניקוסיה במדיה שיחק שלוש שנים. הוא המשיך לעונה במונס הבלגית וחזר למכבי ת"א. בארבע העונות האחרונות רשם 40 הופעות ליגה במדים הצהובים, 20 מתוכן בעונה שעברה.  הוא זכה עם הצהובים בטרבל בעונת 2014/15 ובנוסף בגביע הטוטו ופעמיים בגביע הקפריסאי. למגן הימני יש 27 הופעות בנבחרת ישראל הבוגרת, ב-7 בפברואר 2007 ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ישראל הבוגרת, במשחק ידידות מול נבחרת אוקראינה.


במקביל, לספורט1 נודע שהקשר היהודי ממוצא דני, דייויד בויסן בן ה-27, ששיחק העונה בבית"ר ירושלים ולא ממש קיבל הזדמנויות להטביע את חותמו, נמצא על הכוונת של קריית שמונה. בויסן לא צפוי להמשיך עונה נוספת בבית"ר למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה שם, ובצוות המקצועי של הקבוצה הצפונית אישרו כי ישמחו לראות אותו במדים הכחולים-לבנים של הקבוצה. בבויסן מעוניינת גם מכבי נתניה, שאף פנתה בנושא לבית"ר. 

 

בויסן. יצפין לק"ש? (דני מרון)


אחרי עזיבתם של השוער איתמר ניצן והבלם קרלוס קוייאר וצירופו של שפונגין, נראה שהחולייה האחורית של הקבוצה תעבור מתיחת פנים. הבלם בן והבה צפוי להצטרף באופן רשמי, כפי שפורסם לראשונה בספורט1. שחקן נוסף שנמצא ברשימות של סילבס, הוא החלוץ בן אז'ובל, שעשוי לחתום במידה ונייג'ל האסלביינק יימכר בסופו של דבר. אז'ובל ששיחק בעונה שעברה בהפועל עכו שירדה ללאומית, גילה יכולת הבקעה לא רעה בכלל והיה לאחת מנקודות האור הבודדות של היורדת. 


המטרה הבאה היא צירוף מגן שמאלי. בקריית שמונה מחכים שאורי מגבו יהפוך רשמית לשחקן חופשי על מנת לצרפו. האופציה של מכבי פ"ת להארכת חוזהו של המגן תפוג בסוף החודש. המלאבסים החתימו את גל שיש ולא אמורים להמשיך את ההתקשרות עם מגבו. ייתכן שהחתמתו הצפויה של מגבו תביא לפרידה מהמגן הסרבי מילוש ראדיבוייביץ'. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי