אלישע לוי: "בית"ר ירושלים? האינטואיציה שלי אמרה מכבי פ"ת"

אלישע לוי
אלישע לוי | אתר רשמי

המאמן החדש בקבוצה של אבי לוזון דיבר ב-103FM והתייחס למועמדותו לקבוצה מהבירה. נבחרת ישראל: "רמת סיכון הכי גבוהה שיש". בניון: "בטוח שאני והוא נסתדר". וגם: המטרות והעבודה עם בעלים דומיננטי

(גודל טקסט)

אלישע לוי, מאמנה החדש של מכבי פתח תקווה, דיבר הערב (רביעי) בתכנית הספורט של 103FM והתייחס להחלטה שקיבל, לעתידו של יוסי בניון, הקשיים הצפויים עם אבי לוזון והמטרות של קבוצתו החדשה.

אלישע פתח את דבריו: "אני סוגר מעגל עכשיו מעגל. לא הרבה אנשים יודעים ששיחקתי במכבי פתח תקווה שמונה עונות. מכבי פתח תקווה זו קבוצה שהייתה מאוד חזקה לפני שנתיים והגיעה לפלייאוף עליון. הצלחה במכבי פתח תקווה זה פלייאוף עליון. אם לא מצליחים, אז זה נגמר כמו שזה נגמר העונה – מקומות שבע או שמונה".

על בניון: "הוא יישאר במכבי פתח תקווה גם בעונה הבאה. יוסי חלק מאוד מאוד חשוב בסגל שלנו ואנחנו מאוד אוהבים ורוצים אותו. מה יהיה כשהוא לא יהיה בהרכב? זה חלק מהאישיות שלו. אם לא היה לו את זה באישיות, אני מניח שהוא לא היה משחק ברמות האלה בגיל כזה. אני בטוח שאני ויוסי נצליח להסתדר טוב מאוד ביחד".


מה יהיה כשהוא יישאר מחוץ להרכב? בניון (דני מרון)

מטרות: "המקצוע שלי הוא מאמן כדורגל ואני מאוד אוהב את המשחק הזה. אני לא חושב שהבעלים כאן רוצים לאמן. אפשר להגיד על אבי לוזון הכל, אבל זה מועדון מאוד מסודר. כמובן שיש יציאות כאלה ואחרות ואבי מאוד דומיננטי. עבדתי עם בעלים מאוד דומיננטיים כמו יעקב שחר ואלונה ברקת ותמיד ידעתי להסתדר עם כולם ולעבוד בשיתוף פעולה. אנחנו נתמודד עם הכל והכי חשוב זה לבנות קבוצה טובה שתעמוד בציפיות. לא יהיה קל, כי מעגל השחקנים שיש בשוק הוא לא גדול, אבל המטרה היא להרכיב קבוצה איכותית. כבר אתמול עשינו ישיבת עבודה עם אבי ועומר. הראשי שלי כבר עובד על חיזוק".

האם הוא לקח סיכון: "כל החיים מלאים בסיכונים. הייתה לי הזכות לעבוד בנבחרת ישראל. לא אומרים לא לנבחרת, אבל זו רמת סיכון הכי גבוהה שיש. אתה מתמודד מול ספרד ואיטליה ואין הרבה סיכוי להגיע לטורניר גדול. יש פה סיכון במכבי פתח תקווה, אבל מה שמלווה אותי לאורך כל הקריירה שלי זה לבוא למקום שרוצה אותך ומעריך אותך. אבי מאוד רצה אותי ואני בטוח שאנחנו נצליח ביחד. בית"ר ירושלים? זה היה וירטואלי. הלכתי עם האינטואיציה של שלי בסופו של דבר".


"זו זכות לעבודה בנבחרת, אבל סיכון ברמה הכי גבוהה" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי