חדרה תיפגש עם הקבוצות הגדולות לקבלת זכות ראשונים על צעירים

ניסו אביטן
ניסו אביטן | ערן לוף

ראשי הקבוצה נפגשו אתמול לשיחה ראשונה עם מנכ"ל באר שבע אסי רחמים, כשבהמשך ייערכו פגישות גם עם מכבי תל אביב ומכבי חיפה. רן קדוש הוצע במקום אג'ידה. ביממה הקרובה תתקבל החלטה סופית לגבי המגרש הביתי

(גודל טקסט)

הפועל חדרה החלה בהכנותיה לעונה הבאה. העולה החדשה הציבה לעצמה כמטרה להשאיר את בסיס הקבוצה מהעונה האחרונה ולצרף אליו מספר שחקנים מוכשרים שייפלטו מהקבוצות הגדולות. כבר אתמול נערכה שיחה ראשונה בין נציגי הקבוצה למנכ"ל הפועל באר שבע, אסי רחמים. כפי שפורסם בספורט1, מאמן חדרה ניסו אביטן נמצא בקשרים טובים עם ראשי באר שבע ולכן האלופה מתכוונת לעזור לחדרה בבניית הקבוצה לעונה הבאה.

במהלך השיחה לא העלו הצדדים שמות של שחקנים, אך בבאר שבע הבטיחו כי לאחר מחנה האימונים של הקבוצה יחליט המאמן ברק בכר על שחרור ראשוני של שחקנים ואם אביטן ירצה אותם בקבוצה שלו, הוא יקבל זכות ראשונים לכך. בנוסף, במהלך השבוע נקבעה פגישה גם עם ראשי מכבי תל אביב ובעוד שבועיים תיערך שיחה עם ראשי מכבי חיפה. בחדרה מקווים לקבל אפשרות לצרף שחקנים צעירים שלא בתוכניות של המועדונים הגדולים שיוכלו לקבל דקות בחדרה ולעשות את השדרוג בעונה הקרובה.

במקביל, בקרוב יודיע אביטן לשחקני הקבוצה מהעונה האחרונה מי מהם בתוכניות לעונה הבאה ומי יקבל הודעה לחפש קבוצה לעונה הבאה. בין השאר בחדרה החלו בשיחות עם השוער אוסטין אג'ידה שדורש שדרוג משמעותי מהשכר בעונה האחרונה. "עם כל הכבוד לאג'ידה, לדרוש שכר פי חמישה גבוה מהעונה האחרונה, גובל בחוצפה וזה לא יקרה", אמרו הבוקר בחדרה. בשלב זה סיפרו במועדון כי לא עלו שמות רלוונטיים של מועמדים וזה יקרה רק לאחר סבב עם הקבוצות הגדולות. בכל מקרה, סוכנים פנו לראשי המועדון והציעו להם את השוער רן קדוש, ואת הקשרים פול אדגר וטל איילה.

בנושא אחר, ביממה הקרובה ייקבע סופית המגרש הביתי של חדרה בעונה הבאה. כזכור, במועדון הודיעו רשמית כי ישחקו באצטדיון "סמי עופר", אך במנהלת לא מרוצים מהרעיון ורוצים ששתי קבוצות בלבד ישחקו באצטדיון החיפאי. אם המנהלת תעזור במימון השיפוץ של האצטדיון בהרצליה, תתאפשר בחירה להפועל רעננה אם לעבור להרצליה, ואז חדרה תוכל לעבור לנתניה או שחדרה תקבל את האפשרות לארח את משחקיה בהרצליה. בכל מקרה, טרם נעשתה פנייה רשמית מהמנהלת לאנשי חדרה. אגב, ברעננה לא מתכוונים בכל מקרה להמשיך בנתניה. 


האצטדיון בנתניה. יארח את חדרה בעונה הבאה? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי