שינו זוארץ הגיש את מועמדותו לתפקיד יו"ר ההתאחדות

שינו זוארץ
שינו זוארץ | אודי ציטיאט

מי שצפוי להיות המועמד היחיד להחליף את עופר עיני צירף גם מסמכים המוכיחים את התמיכה הרחבה בו מקרב קבוצות ליגת העל, הלאומית והליגות הנמוכות

(גודל טקסט)

רק אתמול (ראשון) פרסמנו ששינו זוארץ יהיה ככל הנראה המועמד היחיד לתפקיד יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, והיום, לאחר שובו של מנהל המחלקה המשפטית אמיר נבון מאוקראינה, שם צפה בגמר ליגת האלופות, הגיש זוארץ רשמית את מועמדותו להחליף את עופר עיני. ביום רביעי יסתיים המועד להגשת מועמדות.

הבחירות להתאחדות לכדורגל ייערכו ב-31.7.2018 ולאור המסתמן זוארץ הוא יהיה יושב הראש הבא של ההתאחדות. בימים הקרובים תתכנס ועדת שופטים מיוחדת כדי לתת את האישור לכך ששינו זוארץ יכול לכהן בתפקיד היו"ר, לאור העובדה ששימש כספונסר של הפועל מרמורק מהליגה הלאומית בעונה האחרונה וכן בשל הקשר שלו למכבי פתח תקווה במשך שנים.

זוארץ זוכה לתמיכה רחבה מקבוצות ליגת העל, הלאומית ואף מהליגות הנמוכות ואף עם ההגשה הרשמית למועמדותו לתפקיד גם צירף מסמכים המוכיחים את התמיכה הרבה לה הוא זוכה מהקבוצות בישראל. כפי שפרסמנו, בהתאחדות מספרים כי יש שני מועמדים לעמדת המנכ"ל – הראשון הוא דורון אוסידון המשמש בתפקיד ניהולי בהפועל חיפה וכן עלה שמו של איציק קורנפיין, שתחילה הוזכר לתפקיד יו"ר ההתאחדות וגם ולו תמיכה גדולה בקרב רבים מבעלי הקבוצות בליגת העל.


שינו זוארץ. לצד הגשת המועמדות גם הציג את התמיכה הגדולה בו (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי