מסתמן: הפועל חדרה תעבור לנתניה, רעננה להרצליה

ניסו אביטן
ניסו אביטן | ערן לוף

במועדון טרם קיבלו אישור רשמי, אך מסתמן כי כל הקבוצות יסכימו למהלך. בלם פאוק סלוניקי סטליוס מלזאס הוצע, אך עלותיו גבוהות. גם טאדה וסיסוקו על הפרק. אג'ידה מתרחק

(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה את הכנותיה לעונה הבאה כרגיל, כשבמועדון כלל לא מתרגשים מההודעה של משרד המשפטים לגבי האפשרות שהעמותה לא תקבל אישור מנהל תקין. בחדרה שכרו עורך דין בנושא ובטוחים כי הקבוצה תמשיך את פעילותה בליגת העל בעונה הבאה. "מוזר ששיחות לגבי ניהול תקין לא היו כאשר עלינו לליגה הלאומית ופתאום הבעיות צצו. מדובר בנושא ישן שמטופל ברמה המקצועית ביותר", אמרו הבוקר במועדון.

 

בינתיים, בקבוצה ממשיכים לעסוק בסוגיית המגרש הביתי ונראה כי חדרה אכן תשחק את משחקיה באצטדיון בנתניה. כזכור הקבוצה הודיעה רשמית כי משחקיה הביתיים ייערכו בסמי עופר לאחר שנחתם הסכם בין הצדדים, אבל במנהלת הביעו רצון כי רק שתי החיפאיות ישחקו באצטדיון הגדול מטעמי ניראות ולכן, חדרה תעבור או לנתניה או להרצליה. במקביל פנו במנהלת להפועל רעננה והציעו להם את המגרש בהרצליה שככל הנראה יהפוך למגרש הביתי של אשר אלון.

 

האחרון הביע נכונות לעבור להרצליה בתנאי שהמנהלת תדע להשמיש את האצטדיון לליגת העל. בנוסף במנהלת אף אישרו לחדרה כי אם המגרש בהרצליה לא יהיה מוכן לפתיחת העונה אז הקבוצה תשחק את משחקיה הראשונים בחיפה וכאשר המגרש בהרצליה יוכשר לליגת העל, רעננה תעבור לשם וחדרה תשחק בנתניה. במהלך הערב צפויה להיערך פגישה בין ראשי חדרה להנהלת האצטדיון בנתניה כדי להבין את מהות המעבר של הקבוצה לשם.


בנוסף, המאמן ניסו אביטן ממשיך לעבוד על סגל הקבוצה לעונה הבאה. המאמן הודיע כבר לחלק מהשחקנים שאינם בתוכניות ואחרים שקיבלו תוכנית עבודה לפגרת הקיץ. עדיין לא ברור עתידו של החלוץ אוהד קדוסי כאשר במועדון היו שמחים להשאירו אם יקצץ מעט משכרו העונה. גם השוער אוסטין אג'ידה אינו בטוח לעונה הבאה הוא דורש שדרוג משמעותי בשכרו ובשלב זה ישנם פערים גדולים בינו לבין הקבוצה.


לאביטן הוצעו מספר שחקנים זרים ביניהם בלם פאוק סלוניקי סטליוס מלזאס. הבלם, בן ה-33 שיחק בפאוק במשך רוב הקריירה. בעברו שיחק בפורטונה דיסלדורף ורשם שלוש הופעות בנבחרת. כרגע, עלויותיו הגבוהות מקשות על ביצוע העסקה. בנוסף גם שחקנים זרים מישראל מוצעים לקבוצה כמו בלם הפועל עכו מחמדו סיסוקו וגם חלוץ מכבי פתח תקווה בעונה האחרונה גרגורי טאדה. בחדרה לא פסלו את השניים ולא מן הנמנע כי בקרוב תיערך פגישה בין הצדדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי