מכבי פ"ת לוחצת על לירוי צעירי להמשיך בקבוצה

לירוי צעירי
לירוי צעירי | לירון מולדובן

למרות החלטתו העקרונית לעזוב, הקשר שוקל את עתידו והבטיח לא לפסול עוד עונה. במועדון בוחנים אופציות חלופיות לרומאריו. ניסיון נוסף לצרף את אלי אלבז

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה ממשיכה בהכנות לקראת העונה החדשה תחת המאמן אלישע לוי, כאשר בקבוצה מפעילים בשבוע האחרון לחץ על הקשר לירוי צעירי להישאר במועדון.

צעירי, 29, ששיחק במועדון בשנתיים האחרונות, הרגיש תחושת מיצוי בקבוצה וכבר לאחר המשחק מול הפועל אשקלון שנעל את העונה, פרסמנו כי הקשר נוטה שלא להמשיך. בשבוע האחרון, החלו גורמים במועדון לשוחח איתו במטרה להחתימו לעונה נוספת, וזאת בתמיכת המאמן, שרוצה לראות את צעירי ממשיך בקבוצה.

"אני לא פוסל שום דבר", אמר צעירי במהלך השיחות לאנשי המועדון. קשר מספר הצעות והוא ירצה לראות איזו קבוצה נבנית במלאבס לפני שיקבל החלטה. כרגע, בכל אופן, לא דובר על חוזה חדש והצדדים נמצאים בשיחות מקדימות בלבד.

בנוסף, סאגת רומאריו פירס מתמשכת, כאשר הקשר הברזילאי וסוכנו אבי נמני, עדיין לא החזירו לפ"ת תשובה על כוונתם להמשך ההתקשרות. כזכור, פירס אשר חיפש אופציות מעבר לים, ביקש מהמלאבסים מספר ימים למצות את ענייני המשא ומתן בחו"ל, אך לאחר שחלף כבר שבוע, בפ"ת ינסו בכל מקרה לבדוק אופציות אחרות במקביל. כזכור, כפי שפרסמנו, מהראן ראדי וקובי מויאל סומנו כמחליפים פוטנציאליים אם צעירי ופירס לא ימשיכו במועדון.


פירס. עדיין לא החזיר תשובה (מאור אלקסלסי)

בפ"ת עדיין מאמינים כי יוכלו להשאיר את השוער צחי גיגי, כאשר במועדון הבהירו לו שלא יפנו לאופציות חלופיות אם יישאר. בהתקפה, לספורט1 נודע שאלי אלבז מנהל שיחות עם ראשי המועדון וכמו כן עם בית"ר ירושלים, כאשר בפ"ת ינסו גם הפעם להנחיתו במועדון, לאחר שלא הצליחו לעשות זאת במהלך חודש ינואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי