בלבול יישאר בנבחרת, הוכנבוים, מימר ויחזקאל מועמדים לסכנין

בלבול
בלבול | צילום: ערן לוף

במועדון קיוו שמאמן הצעירה ישוב לקדנציה שלישית, אך הוא בחר להאריך את חוזהו בהתאחדות בשנה נוספת וגישושים כבר החלו עם שלושת המועמדים האחרים להחליף את טל בנין שפוטר

(גודל טקסט)

יממה לאחר ההודעה הרשמית על סיום דרכו של טל בנין, בבני סכנין עובדים במרץ בניסיון לסכם עם מאמן חדש לקראת העונה הבאה, כשיהיום (שני) הובהר לראשי המועדון כי מאמן הנבחרת האולימפית מרקו בלבול, שהיה מועמד לשוב לקדנציה שלישית, ימשיך בהתאחדות ועל כן ירד מהפרק.

בלבול נחשב מבחינת ראשי סכנין למועמד המוביל להחליף את בנין, אבל כאמור האחרון נמצא תחת חוזה בהתאחדות לכדורגל עד חודש אוגוסט וכפי שכבר פורסם בספורט1, הוחלט על כך שהוא ושאר מאמני הנבחרות הצעירות יאריכו את חוזיהם בשנה נוספת. היום שוחח בלבול עם אנשי ההתאחדות ובסופו של דבר בחר להאריך את חוזהו ולוותר על האפשרות לשוב לסכנין, דבר שהיה מצריך אותו לפצות את ההתאחדות על התרת החוזה.

כעת יעברו בסכנין לאופציות הבאות וברשימה נמצאים ירון הוכנבוים, שרון מימר וניסן יחזקאל. כל השלושה קיבלו גישושים מצד גורמים בהנהלה לגבי האפשרות שיגיעו לקבוצה.

מרקו בלבול בן ה-50 אימן את סכנין בעונת 2009/10 ושב אליה במרץ 2013 כדי להשאיר אותה בליגה. עונה לאחר מכן הוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון, אך סיים את תפקידו בתום העונה. התפקיד האחרון שלו בליגת העל היה במכבי חיפה בעונת 2014/15. 

בלבול. בהתאחדות מתעקשים שהוא יישאר (ערן לוף)
בלבול. בהתאחדות סיכמו איתו על הארכת החוזה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי