סיכום מוליץ' בהפועל תל אביב מתעכב בשל המאבק בעכו

פייסל מוליץ'
פייסל מוליץ' | דני מרון

החלוץ נמצא בסרביה ומחכה לעדכונים, עתידו תלוי בתוצאות הסכסוך בין דניאל סטנצ'יו לעירייה: "אם סטנצ'יו ימשיך, להפועל תהיה בעיה במשא ומתן". האופציה קיימת לשבועיים בלבד. אוזן ימונה למאמן קבוצת הנוער

(גודל טקסט)

החלוץ פייסל מוליץ' שוהה בסרביה וממתין להתפתחויות בנושא המעבר שלו להפועל תל אביב והחתימה במתחם חודורוב על חוזה חדש ארוך טווח. נכון להיום (שני), הפועל לא מימשה את האופציה על החלוץ המצטיין מול קבוצתו בתחילת העונה הפועל עכו. על פי גורמים בשתי הקבוצות האופציה על מוליץ' קיימת עד ה–16 ביוני והמהלך מתעכב בשל המאבק המתנהל בהפועל עכו בו מעורבים העירייה והבעלים דניאל סטנצ'יו השוהה ברומניה.

לקבוצה יש זכות לרכוש את מחצית כרטיסו של מוליץ' תמורת 100 אלף שקלים, והיא מבקשת להשלים את המהלך אבל לקבל את הזכות המלאה על כרטיס השחקן של החלוץ גבה הקומה. גורם המעורב במהלך אמר: "בימים הקרובים, כך כולם מאמינים, יוחלט אם הפועל עכו היא קבוצת העירייה ואז תעבור הבעלות של מוליץ' להפועל תל אביב במלואה. אם סטנצ'יו ימשיך, תהיה לקבוצה בעיה במשא ומתן".

החתימה על חוזהו של מוליץ', שהיתה אמורה להתקיים בתחילת השבוע, לא יצא לפועלה בפגישה בין אנשי המועדון לנציגו של החלוץ. למוליץ' הוסבר אתמול כי כשיגיע לישראל ב–27 בחודש תתקיים הפגישה בה יחתום על החוזה החדש שלו.

במועדון ממתינים בנושא החתמת שחקנים זרים וישראלים בשל דרישות כספיות גבוהות. גורם בקבוצה: "לא נוכל להחתים שחקנים הדורשים מעל 200 אלף יורו. תהיה לנו קבוצה חזקה ואיכותית".

אורי אוזן. הועדף על פני יוסי בילו (עדי אבישי)
אורי אוזן. הועדף על פני יוסי בילו (עדי אבישי)

בינתיים, בהפועל תל אביב פועלים לשדרג מקצועית את מחלקת הנוער לקראת העונה הקרובה וכפי שפורסם כאן לראשונה, המאמן עומר פרץ לא ימשיך לאמן את קבוצת הנוער. במקומו ימונה עד סוף השבוע אורי אוזן. מגן העבר, שמשמש כפרשן בספורט1, אימן בעונה האחרונה במכבי פתח תקווה ולפני כן במכבי תל אביב והועדף ברגע האחרון על פני מאמן נערים א', יוסי בילו.

אוזן, 39, פרש ב-2012 בגלל פציעה ומאז הספיק לעבוד כעוזר המאמן של אריק בנאדו במכבי חיפה, של מנחם קורצקי בבית"ר ירושלים ובהפועל פתח תקווה, וכאמור לשמש כמאמן ראשי בקבוצות הנוער של מכבי ת"א ומכבי פ"ת, אותה עזב בפברואר השנה. במקביל, הוא משמש כפרשן בערוצי ספורט1 ויהיה בצוות השידור של המונדיאל הקרוב.  

שינויים נוספים יהיו גם בשתי קבוצות הילדים של המועדון, אך מי שלא יגיע בסופו של דבר למחלקת הנוער הוא ניצן דמארי שהיה מועמד להצטרף לצוות במועדון בו אמר לשחק אחיו. מאדומים רוצים לצרף מספר כישרונות צעירים מרחבי הארץ וראשי המועדון יגדילו את תקציב המחלקות הצעירות, אחריהן הם עוקבים בדבקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי