פתח תקווה תפגוש את אורנבורג הרוסית בפתיחת מחנה האימונים

אלישע לוי
אלישע לוי | דני מרון

גוברות הערכות שסיבוק יישאר: "אי אפשר להקפיא שחקן עם משכורת כזאת". בקבוצה שוחחו עם פירס ומוכנים לחכות לו. בקבוצה לא ממהרים עם עמדת החלוץ. שבתאי עדיין לא מצא קבוצה ועשוי להתחיל את האימונים

(גודל טקסט)

כמעט שבועיים חלפו מאז החתמתו של המאמן הלאומי לשעבר אלישע לוי במכבי פתח תקווה, ובינתיים בקבוצה לוקחים את הזמן בנוגע להחתמות. בינתיים חתמו בקבוצה עוד בטרם מינוי המאמן גל שיש, דידייה ברוסו ודניאל כהן, כאשר פאדי זידאן הצטרף בשבוע שעבר מעירוני רמה"ש.

לצד בניית הסגל, נקבעה היריבה הראשונה של פ"ת למחנה האימונים אליו תצא הקבוצה באמצע החודש הבא. המלאבסים צפויים לפגוש את קבוצת אורנבורג הרוסית, שהעפילה העונה לליגה הראשונה במשחק שצפוי להתקיים ב-17.7.

ככל שעובר הזמן, בקבוצה מבינים שיהיה מאוד קשה להיפטר מחוזהו של הבלם הצ'כי תומאש סיבוק והולכים וגוברים הסיכויים שהבלם יישאר במועדון. "עם כל הרצון, אי אפשר להקפיא שחקן כזה ולשלם לו משכורת כזאת. זה לא ניניס שהרוויח פחות", אמרו במועדון. במידה וסיבוק אכן יישאר, כשלפתיחת האימונים הוא צפוי להגיע בכל מקרה, לפתח תקווה יישאר מקום אחד לזר והוא צפוי להיות בעמדת החלוץ. במועדון לוקחים את הזמן, על מנת שבניגוד לעונה שעברה, לזרים תהיה תרומה משמעותית יותר כשבכל מקרה גם השנה בחוד ההתקפה היו שמחים לראות את החלוץ מוסא מאזו, שחקנה של אז'קסיו, אך הסיכויים לעסקה נמוכים. במידה ורומאריו פירס יעזוב, לקבוצה מספר חלופות זרות.

בפתח תקווה עדיין רוצים לצרף חלוץ ישראלי כשהמועמד הבכיר הוא גיא מלמד ובקבוצה ציינו שהיו שמחים מאוד לראות את שובל גוזלן חותם במועדון, אך אקס קריית שמונה בחר לחתום במכבי נתניה.

פירס.
פירס. "מסוג השחקנים ששווה לחכות להם" (ערן לוף)

בינתיים, ולמרות שהחלו לחפש חלופות, במועדון עדיין נותנים עוד מספר ימים לרומאריו פירס עד אשר יחליט על עתידו. "כל המהלך הזה של רומאריו התבצע בתיאום. לא רצינו להרוס לו את האפשרות להתקדם כלכלית", אמרו במועדון. "רומאריו הוא מסוג השחקנים ששווה לחכות להם, שמביאים דברים נוספים למגרש מעבר ליכולת". אמש שוחח הברזילאי עם בכירי המועדון, שיחה שהוגדרה על-ידיהם כטובה.

יובל שבתאי עדיין לא מצא קבוצה חדשה לעונה הבאה ואם זה לא יקרה, הוא צפוי להתחיל את האימונים ב-24 ליוני ואולי אף להישאר בסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי