סלליך צפוי לחתום לשלוש שנים נוספות במכבי חיפה

סלליך
סלליך | עדי אבישי

הקבוצה קיימה שיחות עם הקשר, שימשיך בכרמל תמורת שדרוג כספי: "אחד השחקנים החשובים בסגל שלנו". החיפושים נמשכים אחרי מחליף לקוסטדינוב שאמור לעזוב לטורקיה, עאיד חבשי רוצה לשמוע על מעמדו לפני שיחזור

(גודל טקסט)

סינטיהו סלליך צפוי להישאר במכבי חיפה בשלוש השנים הקרובות. הקשר מחזיק בחוזה לעונה הבאה עם אופציה של הירוקים לשנתיים נוספות, ולאחרונה התנהלו שיחות בין הצדדים לפיהם הוא יקבל שדרוג כספי ומענק מיידי של 80 אלף דולר ויסכים להישאר אצל הירוקים בשלוש השנים הקרובות. "סלליך הוא אחד השחקנים החשובים בסגל שלנו והצוות המקצועי בונה עליו לשנים הבאות", אמרו הבוקר בחיפה.

בינתיים, בקבוצה ממשיכים לחפש קשר אחורי על חשבונו של גאורגי קוסטדינוב שצפוי לעזוב את הקבוצה. הבולגרי זוכה להתעניינות רבה מצד קבוצות בטורקיה ובחיפה מאמינים כי כבר בקרוב ימצא קבוצה חדשה ולא יגיע לפתיחת האימונים. "בניגוד לשחקנים אחרים, מדובר בשחקן בכיר בנבחרת בולגריה שהוכיח את עצמו. מדובר בשחקן מצוין שפחות מתאים לסגנון שלנו", אמרו בחיפה.

בכרמל ממשיכים להמתין לסיכום הסופי של מאור בוזגלו על מנת להודיע שהוא ממשיך בחיפה, ומי שעוד צפוי לחזור לקבוצה הוא הבלם עאיד חבשי. חבשי, שזומן לנבחרת ישראל למשחק הידידות מול ארגנטינה, צפוי להיות חלק משמעותי במרכז ההגנה בעונה הבאה. הבלם ישוחח עם הצוות המקצועי ויבקש לשמוע על מעמדו בפתיחת האימונים. "הצוות המקצועי עקב אחר הבלם והתרשם ממנו במהלך העונה ולכן חבשי יהיה חשוב בקבוצה בעונה הבאה", אמרו הבוקר במועדון הירוק.

סלליך.
סלליך. "בונים עליו לשנים הבאות" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי