סכנין נפגשה עם ניסן יחזקאל, גם הוכנבוים ומימר מועמדים

ניסן יחזקאל
ניסן יחזקאל | דני מרון

מאמן הפועל מרמורק בעונה החולפת כבר שוחח עם ההנהלה לגבי התוכניות שלו לעונה הבאה, ההחלטה תתקבל ככל הנראה עד סוף השבוע. החלוץ יובל אבידור והבלם עוביידה חטאב מתנדנדים

(גודל טקסט)

 בתחילת השבוע נפרדה בני סכנין ממאמנה בעונה החולפת טל בנין, למרות שהאחרון החזיק בחוזה לעונה נוספת. המועמד העיקרי כרגע הוא מאמנה של הפועל מרמורק בעונה האחרונה, ניסן יחזקאל. ראשי סכנין כבר נפגשו אתמול עם המאמן ושמעו ממנו על התוכניות שלו לקבוצה לקראת העונה הבאה.

הפגישה הוגדרה כחיובית משני הצדדים אך הסתיימה ללא החלטה. האחרון שעבד בעבר במועדון נמצא בקשרים טובים עם חלק מחברי ההנהלה וזוכה לעדיפות על פניהם של ירון הוכנבוים ושרון מימר שעדיין נמצאים על הפרק: "ננסה למנות מאמן בימים הקרובים כי גם הקיץ הסגל יעבור שינוי", אמרו במועדון.

כאמור, בקרב הסגל יהיו לא מעט שינויים כאשר נכון לעכשיו רק שחקן זר אחד חתום בקבוצה וזה הוא החלוץ ג'ורדן פושה. בסביבתו אף סיפרו לאחרונה כי בעקבות עזיבתו של בנין, לא מן הנמנע שגם הוא יבקש לעזוב את סכנין.

ג'ורדן פושה. שוקל את עתידו (מאור אלקסלסי)
ג'ורדן פושה. שוקל את עתידו (מאור אלקסלסי)

בקרב השחקנים הישראלים יצטרך המאמן החדש לקבל החלטה לגבי המצטרפים החדשים בחודש ינואר כמו הבלם עוביידה חטאב והחלוץ יובל אבידור. בשלב זה נראה כי השניים לא צפויים להמשיך. מאידך במועדון ינסו לשכנע את החלוץ מוחמד גדיר לחזור לקדנציה נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי