זוארץ: לא היה לי עניין לערער, זה היה סלט ירקות אחד גדול

שינו זוארץ
שינו זוארץ | אודי ציטיאט

מי שהיה מועמד לתפקיד היושב ראש הבא ונדחה בשל זיקה לקבוצה, ימתין ככל הנראה לעוד שנתיים: "היו זורקים אותי מכל המדרגות". יעקב קורצקי קיבל גם הוא הצעה: "מאמין שאוכל לקדם את הכדורגל"

(גודל טקסט)

משה (שינו) זוארץ, שמועמדותו לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל לא אושרה על ידי וועדת הכשירות של ההתאחדות בשל זיקה כספונסר להפועל מרמורק ומכבי פתח תקווה, החליט הבוקר (ראשון) לאחר התייעצות עם הגורמים המשפטיים שלו שלא להגיש ערעור לבית הדין העליון לכדורגל או לבית משפט אזרחי.

זוארץ הודיע כי הוא מודה לכול הקבוצות אשר תמכו בו לתפקיד, ואמר כי יעמוד לרשות הכדורגל הישראלי בכל הזדמנות. זוארץ מתכוון להמתין עד סיום מועד הזיקה לקבוצות ויוכל בעוד שנתיים להתמודד על התפקיד. נכון לעכשיו מנסים לשכנע את חבר הנהלת ההתאחדות וסגן ראש עריית ראשון לציון, רז קינסטליך, להתמודד על התפקיד כמו גם את שחקן העבר צביקה רוזן.

מאחורי הקלעים מנסים גורמים בכירים לשכנע את השניים להגיש את מועמדותם ולהתמודד על התפקיד למשך שנתיים שאחריהם הנבחר יתפטר מעמדת היושב ראש ויערכו בחירות חדשות בהם יהיה שינו זוארץ המועמד היחיד. יואל לביא, לשעבר ראש עריית רמלה, הוא מועמד נוסף אשר מבקש להתמודד עכשיו על התפקיד. היו"ר הנוכחי, עופר עיני, הבהיר כי יסיים את תפקידו בעוד כחודשיים.


"אתה מערער רק אם יש לך סיכוי". זוארץ (אודי ציטיאט)

מועמד נוסף שקיבל הצעה להתמודד על התפקיד הוא סגן ראש עיריית רמת השרון, יעקב קורצקי שאמר: "קיבלתי פנייה ממספר גורמים בכירים בהתאחדות לכדורגל, אני אדם רציני ומעורה בכדורגל ורוצה להתמודד על התפקיד. מאמין שאוכל לקדם את הכדורגל, התפקיד בהחלט אהוב עליי".

מאוחר יותר דיבר זוארץ בתכנית הספורט של 103FM ואמר: "התמודדתי רק אחרי שפנו אליי ורק אחרי שראיתי שאני קונצנזוס מקיר לקיר הרגשתי שצריך לעשות שינוי ומשהו אחר. רציתי לבוא מאהבה ומתשוקה. רציתי שדברים ייראו אחרת בכדורגל ואולי בעתיד זה יתאפשר. לא היה לי עניין לערער, הכל היה סלט ירקות אחד גדול. אין בי רצון לעשות את זה. המטרה שלי היה שהכדורגל יהיה יותר טוב". 

זוארץ המשיך: "אתה לא מערער סתם, אתה מערער רק אם יש לך סיכוי. כנראה שהיו זורקים אותי מכל המדרגות. בנוסף, הסכמתי להיות מ"מ למשך שנתיים ויו"ר אחרי שנתיים. אני מוכן להיות חלק מהאג'נדה. רק כשאני אדע מי היו"ר אדע איפה זה עומד. הסכם כזה עושים רק עם אנשים רציניים. כגרע אני מחכה להתפתחויות. הרבה אנשים שואלים אותי בשביל מה אתה צריך את זה, וזה רק גורם לי יותר לרצות את זה. חייבים לגרום לקהילה העסקית להתחבר לכדורגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי