הפועל ת"א תקדם את המו"מ עם ראדי, דמארי וז'אורז'יניו

ריקן ראדי
ריקן ראדי | דני מרון

בעלי האדומים האחים ניסנוב צפויים לרכז בימים הקרובים את מאמציהם לצירוף השלושה, עליהם מתעקש המאמן קובי רפואה. למועדון הובהר שהשלושה רוצים לשחק רק בהפועל ת"א. גם לבקבוביץ' מתקרב

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תפתח את האימונים ב-1 ביולי, ונכון לעכשיו היא תעשה זאת בסגל קצר במיוחד לאחר השחרור של עשרה שחקנים והגעתם רק של רז כהן ורועי זקרי. הבעלים איציק ושרון ניסנוב הקדישו היום (שני) שעות ארוכות במתחם חודורוב בנושא ההכנות של האדומים לפתיחת העונה והחתמת שחקנים חדשים על פי הבקשות של המאמן קובי רפואה והצוות המקצועי שלו.

הבקשות של המאמן מוכרות וההתעקשות המקצועית היא על שלושה שיהיו הציר המרכזי, מלבד שניים או שלושה שחקנים זרים חדשים. הדרישה היא לקדם כבר בימים הקרובים את המו"מ עם עומר דמארי מהראן ראדי והברזילאי ז'אורז'יניו. האחים ניסנוב שבימים האחרונים בדקו את המהלך מאחורי הקלעים אמורים כבר ממחר לקדם את נושא החתמתם של השלושה. גורם במועדון אמר: "רפואה מתעקש ובצדק על השלושה שרוצים להיות בהפועל תל אביב. הובטח למאמן כי הנושא ייכנס למו"מ לאחר שהובהר למועדון כי השלושה רוצים לשחק בהפועל תל אביב ולא באף קבוצה אחרת בישראל".

במועדון מאמינים כי יושקע בימים הבאים מאמץ כדי שהשלושה ילבשו את החולצות האדומות בקרוב. ראדי שחקן חופשי והוא יהיה הראשון מולו יעשה המהלך, דמארי ממתין להחלטה של ר.ב. ליפציג הגרמנית ואילו ז'אורז'יניו ממתין להודעת השחרור מבעלי בית"ר ירושלים אלי טביב.

בהפועל תל אביב סיפרו כי רפואה אינו מוכן לוותר על אף אחד מהשלושה והוא מאמין שאיתם הקבוצה תהיה בצמרת ליגת העל. על פי גורם במועדון קיימת התקרבות במו"מ עם שוער הפועל פתח תקווה רובי לבקוביץ' שאמור להשיב בחיוב על ההצעה הכספית שקיבל. השוער דודי אלון יהיה אמור להחליט אם להיות שוער שלישי או לחפש קבוצה חלופית. החלוץ דור חוגי יידע בימים הקרובים אם הוא ממשיך בעונה הבאה.


ישוב להפועל תל אביב? דמארי (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי