כץ: זו הייתה העונה הגדולה בהיסטוריה של הפועל חיפה

יואב כץ עם עדן בן בסט וגבריאל תמאש
יואב כץ עם עדן בן בסט וגבריאל תמאש | ערן לוף

בעלי מחזיקת הגביע סיכם את העונה החולפת ב-103FM ("אי אפשר לשנות את העובדות"), התייחס למעמדו של קלינגר ולאפשרות שקלאודמיר יצטרף: "יש לו חוזה בבית"ר ירושלים עד ה-15 ביוני, כשיהיה פנוי נדבר"

(גודל טקסט)

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ התראיין הערב (שלישי) בתכנית הספורט ב-103FM וסיכם את העונה המוצלחת של קבוצתו והתייחס בין היתר להכנותיה של הקבוצה לעונה הבאה, בצל האפשרות שהמאמן ניר קלינגר יעזוב לטובת אימון נבחרת ישראל.

"הצלחה של עונה תלויה בכמה נתונים", טען כץ בפתח דבריו, "השגנו מקום טוב בליגה וזכינו בגביע. על פי נתוני המנהלת, הבאנו את מספר הצופים הכי גדול במסגרת הגביע העונה. אי אפשר לשנות את העובדות, זו העונה הגדולה ביותר ב-94 שנות קיומה של הפועל חיפה".

על האפשרות שניר קלינגר יעזוב לטובת הנבחרת: "כרגע אנו בונים את הקבוצה לשנה הבאה, כל עוד הוא נשאר לא אחפש מועמדים אחרים. במידה והוא יעזוב לנבחרת שזה חלום של כל מאמן, ניתן לו את ברכת הדרך ונחפש מאמן אחר. הצלחתנו בנויה על כך שאנחנו קבוצה".

עזיבתו של אלון תורג'מן ומציאת מחליף: "יהיה קשה מאוד למלא את הוואקום שאלון השאיר. מעבר לעובדה שהוא שחקן מצוין, הוא גם בחור נהדר. נחפש שחקן ואדם טוב כמוהו, יהיה קשה להיכנס לנעליים שלו".

 (תורג'מן. בהפועל חיפה יתגעגעו אליו (דני מרון
אלון תורג'מן. בהפועל חיפה יתגעגעו אליו (דני מרון)

האפשרות שקלאודמיר פריירה מבית"ר ירושלים יצטרף: "הציעו לנו אותו. כרגע זה לא רלוונטי כיוון שיש לו חוזה עד ה-15 ביוני. כשהוא יהיה פנוי נדבר, כרגע אנחנו לא עוסקים בספקולציות".

תקציב הקבוצה והיעדים לעונה הבאה: "אנו מחפשים את הדברים הזולים על המדף. ננסה להגיע להישגים ספורטיביים גדולים יותר ולהגדיל את מספר הצופים ביציעים".


קלאודמיר מול הפועל חיפה. בעונה הבאה בכרמל? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי