כץ וקלינגר שוחחו לאחר הנתק, המטרה: חוזה לשנתיים

יואב כץ עם עדן בן בסט וגבריאל תמאש
יואב כץ עם עדן בן בסט וגבריאל תמאש | ערן לוף

הבעלים והמאמן של הפועל חיפה שוחחו לראשונה מזה מספר ימים ומקווים להגיע להבנות כספיות בימים הקרובים ולהמשיך לבנות את הקבוצה לעונה הבאה. גינסארי צפוי לחתום, התלבטות לגבי עמדת החלוץ

(גודל טקסט)

 הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, והמאמן ניר קלינגר חזרו לשוחח לאחר נתק של מספר ימים. כזכור, לאחרונה השניים כעסו אחד על ההתנהלות של השני והיה נראה כי הצדדים בדרך לפרידה אבל אז נכנס לתמונה סגן הנשיא דורון אוסידון שהצליח לגרום לשניים לחזור לשיחות.

כפי שפרסמנו אתמול, הצדדים ערכו שיחה טלפונית בלילה ובה סוכם כי כץ וקלינגר ימשיכו בהכנות לעונה הקרובה יחד עם אנשי הצוות כאשר המטרה היא השלמת סגל חזק שייצר המשכיות. כץ וקלינגר הביעו במהלך השיחה הערכה זה לזה וסוכם כי הצדדים ימשיכו בדרך המשותפת שבאה בין היתר לידי ביטוי בבניית הקבוצה ובחירת שחקנים.

שיתוף הפעולה בין השניים שהוביל את הקבוצה לעונה הטובה ביותר בתולדות המועדון כולל זכייה בגביע המדינה צפוי להמשיך בעונה הבאה. השניים הביעו אופטימיות לגבי הגעה להבנות כספיות ובימים הקרובים צפוי קלינגר לחתום על חוזה בקבוצה לשנתיים. עוד סוכם כי במקרה וקלינגר ימונה למאמן הנבחרת הוא יעביר חפיפה מסודרת למחליפו. בהפועל חיפה אמרו הבוקר: "שני הצדדים מבינים שיש רצון להמשיך וככה זה יהיה".

קלינגר. ימשיך בהפועל חיפה (אודי ציטיאט)
קלינגר. ימשיך בהפועל חיפה (אודי ציטיאט)

אחת ההחלטות החשובות שהשניים יקבלו בימים הקרובים היא החתמת חלוץ במקומו של אלון תורג'מן שעזב לאוסטריה וינה. כפי שפורסם בספורט1, בין המועמדים העיקריים נמצא החלוץ אלי אלבז ששיחק בעבר במועדון. כץ כבר שוחח עם נציגיו של אלבז והשבוע הצדדים צפויים לקדם את השיחות בנושא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי