איסאק קואנקה: יש 0 אחוז סיכוי שלא נעלה לשלב הבא

איסק קואנקה
איסק קואנקה | דני מרון

הקשר הספרדי של הפועל באר שבע צפה בנבחרתו מאבדת שתי נקודות מול פורטוגל מדירתו בבירת הנגב ובטוח ששמינית הגמר מובטחת: "לא צריך לדאוג. מתוך שינה אינייסטה יודע איפה קוסטה"

(גודל טקסט)

עדיין בדירתו בבאר שבע, שלושה אחוזים טעונים בבטרייה, צפה אתמול בלילה (שישי) איסאק קואנקה בחבריו מנבחרת ספרד מאבדים שתי נקודות לכריסטיאנו רונאלדו בקרב על חצי האי האיברי. למשך 94 דקות הניח אקס ברצלונה בצד את הצרות מבית והחזיק אצבעות ל-לה רוחה.

"שיחקנו טוב, אני מאוד מרוצה מההופעה של הנבחרת שלנו. לאובדן הנקודות בדקות הסיום אין שום משמעות על הסיכויים שלנו לעלות לשלב", הוא אמר לספורט 1, "גם אין משמעות לעובדה שנבחרת איראן במקום הראשון, המיקום הנוכחי שלהם הוא לטווח קצר. יש 0 אחוז סיכוי שלא נסיים באחד משני המקומות הראשונים בבית. אנחנו חזק בתמונה, לא צריך לדאוג".

בהסתמך על ידע אישי נדמה לקואנקה שהמינוי החפוז של פרננדו היירו בעקבות פיטוריו של ז'ולן לופטגי לא מזיז לשחקנים: "כולם מקצוענים ברמות הגבוהות ביותר, ולעזיבה של לופטגי אין השפעה". והוא מסביר: "הנבחרת מתאמנת כבר כמה שנים ביחד, כולם מכירים את כולם, מתוך שינה אינייסטה יודע בכל שניה איפה דייגו קוסטה נמצא. מבחינה טקטית, אין לי מושג מה היירו יכול לחדש להם. הוותיקים יכולים להסתדר גם בלי מאמן".

דודו אוואט מציץ על קואנקה במדי ברצלונה.
דודו אוואט מציץ על קואנקה במדי ברצלונה. "לא צריך לדאוג" (AFP)

הקשר הספרדי בעל הייחוס הברצלונאי שומר על קשר עם דמויות מפתח באצולת הכדורגל הספרדי. כשנבחרת ספרד הגיעה לארץ למשחק מול ישראל במסגרת מוקדמות המונדיאל, קוואנקה הוזמן לחדר ההלבשה הספרדי והחליק כאפות עם איסקו, אספאס וקאייחון. עכשיו הוא בתפקיד האוהד, רוקע לצלילי הפלמנקו: "תענוג לראות את איסקו ואנדרס אינייסטה בפעולה, לפני היותם חברים שלי הם קודם כל שחקנים בסטייל. מודל לחיקוי בשבילי ועבור שחקני קישור בכל העולם. אין סרט שלא נראה את ספרד מגיעה לשלבים האחרונים של המונדיאל בדרך, אולי, לזכייה בתואר אלופת העולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי