מכבי פתח תקווה במו"מ עם חלוץ אפולון אלי אלבז

אלי אלבז
אלי אלבז | טוויטר

בקבוצה רוצים חלוץ ישראלי בכיר, כדי לצרף קשר זר אם כהן או סולומון יעזבו. אלישע לוי החליט לצרף עוד עוזר מאמן, ניצן דמארי המועמד המוביל. אופטימיות באשר להתרת חוזהו של סיבוק

(גודל טקסט)

במכבי פ"ת מקווים להעלות השבוע הילוך במו"מ עם חלוץ אפולון סמירניס בעונה האחרונה, אלי אלבז. על מועמדותו פרסמנו כאן כבר בחודש שעבר וכעת נודע שהחלוץ נמצא במו"מ כספי עם המועדון במה שמסתמן כצעד שמקרב אותו לקבוצתו של אלישע לוי, אשר רוצה בו מאוד. לאלבז עדיין מספר הצעות, ביניהן גם הפועל חיפה, והוא צפוי לדעת לגבי עתידו במהלך השבוע הקרוב, אך בפ"ת מעריכים שאם יצטרף, יהיה זה בחוזה לשנתיים. 

למלאבסים כוונה לצרף חלוץ ישראלי בכיר ובקבוצה רוצים קודם כל למצות את המו"מ עם אלבז וזאת כדי שאם לידור כהן או מנור סולומון יימכרו, ניתן יהיה אולי לצרף שחקן כנף זר בכיר במקום חלוץ זר. 

רומאריו פירס יחתום בקבוצה לעונה אחת, כאשר במועדון לא מודאגים ממועד החתימה, שכן היא יכולה להתבצע עם חזרתו של הברזילאי ממולדתו, לקראת פתיחת האימונים. הברזילאי צפוי להצטרף לחבריו בסוף החודש, ועשוי להחמיץ את אימון הפתיחה. בקבוצה יתנו לקשר לירוי צעירי שבוע נוסף לקבל החלטה האם הוא נשאר במועדון וחותם על חוזה חדש.  בכל אופן, העובדה שיובל שבתאי לא מצא קבוצה, מקשה עליהם ועד ששבתאי לא ישוחרר, בקבוצה יתקשו לצרף קשר חדש, כשאחת האופציות היא וובה בראון, שחקנה של הפועל ב"ש.


סיבוק. יסכים לחוזה מקוצץ? (דני מרון) 

לאחר שנראה היה שלא יצליחו להיפטר מחוזהו של תומאש סיבוק,  בימים האחרונים משדרים בקבוצה אופטימיות, כאשר מיד עם הגעתו לארץ בשבוע הבא, הצ'כי צפוי לשבת עם ראשי המועדון בניסיון למצוא פתרון כשהאופציה המועדפת היא התרת חוזהו, אך בקבוצה לא פוסלים שאם הדבר לא יסתדר, ניתן יהיה להגיע עימו לעמק השווה בחוזה מקוצץ. המאמן אלישע לוי, החליט שבנוסף לעוזרו מוראד מגמאדוב, יצורף עוזר נוסף לצידו, כשהכוונה היא למנות מישהו צעיר והמועמד המוביל כרגע הוא ניצן דמארי, שאימן את קבוצת הנוער מאז עזיבתו של אורי אוזן. נכון לרגע זה, אין הסכמות כספיות בין הצדדים, שנמצאים במו"מ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי