הפועל חדרה ממתינה לתשובה ממכבי חיפה לגבי אבו פאני ובן דוד

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אודי ציטיאט

ניסו אביטן המריא לרוסיה לצפות במונדיאל והשאיר להנהלה רשימת שחקני רכש אותם הוא מעוניין לצרף וביניהם גם המגן והקשר. במועדון קיבלו את התשובה הסופית מרשם העמותות ומכינים תגובה משפטית

(גודל טקסט)

בהפועל חדרה קיבלו בסיפוק רב את הגרלת המשחקים של העונה ההיסטורית של המועדון בליגת העל. חדרה תארח במחזור הפתיחה בנתניה את הפועל תל אביב, שאף היא עלתה יחד איתה מהלאומית. במחזור השני תפגוש חדרה בטדי את בית"ר ירושלים. יו"ר הקבוצה, אורן גולן, שייצג את המועדון בהגרלה: "יש התרגשות גדולה. מן הסתם הציפייה במשחק ראשון מול הפועל תל אביב היא לקהל גדול, של שתי הקבוצות. יש לנו זיכרונות טובים מהמפגשים מול הפועל תל אביב בעונה שעברה, ואני קורא לקהל הגדול שלנו להתנפל על המנויים".


היום תצא לדרך מכירת המנויים באתר האינטרנט של "לאן". מחיר מנוי יעמוד על 700 שקלים, כאשר עד לתאריך 28/6 מי שירכוש מנוי יקבל במתנה חולצת עלייה וצעיף של הקבוצה. מנוי כסף יעלה 1500שקלים. מנוי פלטינום יעלה 4,000 שקלים.


מאמן הקבוצה, ניסו אביטן, טס לרוסיה, שם יצפה בשלושה משחקים במונדיאל. אביטן יראה את ברזיל מול קוסטה ריקה, ספרד נגד איראן ודנמרק מול צרפת. על ההגרלה אמר המאמן: "אנחנו מרוצים מכל הגרלה, בסופו של יום צריך לפגוש את כל הקבוצות בליגה ולעשות את העבודה. אנחנו מקבלים את ההגרלה באהבה ונשתדל לעשות הכי טוב שנוכל. חשוב מאוד שהאוהדים שלנו יעזרו לנו ויחלו לרכוש מנויים כי העונה ההיסטורית הזו של המועדון בליגת העל היא בעיקר שלהם, ואנחנו חייבים את התמיכה שלהם ביציע".



יתנפלו על המנויים? אוהדי חדרה (אודי ציטיאט)


בינתיים אביטן השאיר מספר מטלות על ההנהלה ובעיקר רשימת שחקנים אותם הוא רוצה לסגור בשבוע הקרוב. בין השאר מדובר בשני שחקני מכבי חיפה המגן שי בן דוד והקשר מוחמד אבו פאני. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, השניים עלו בפגישה שנערכה בין ראשי חדרה ומכבי חיפה לפני שלוש שבועות וכעת ממתינים בחדרה לאישור של חיפה להחתימם.


בעבר דרשו במכבי חיפה התחייבות מצד המועדון המושאל לדקות משחק לשחקנים שלהם ובתמורה לא תצטרך הקבוצה המשאילה להעביר דמי השאלה. בחדרה הבהירו הבוקר כי אינם מוכנים להתחייב לדקות משחק ורק אם יגיעו להסדר מול הירוקים, יעברו בן דוד ואבו פאני לחדרה. בנוסף המגן וויסאם רבאח סיכם את תנאיו בקבוצה ולאחר שיחזור מחופשה בחו"ל יחתום על חוזה רשמי.


בנושא אחר, בחדרה הבהירו היום פעם נוספת בנוגע להודעת רשם העמותות, כי היועצים המשפטיים של המועדון לא מתרגשים ומכינים תגובה בהתאם. הצדדים ככל הנראה ייפגשו בבית המשפט. בקבוצה הדגישו כי הם יפתחו את העונה בליגת העל עם תקציב מינימום, והם משוכנעים כי בהמשך הם גם יקבלו ניהול תקין. גורם בחדרה אמר בנושא: "לא רק שלא נתפרק אלא נקבל ניהול תקין בקרוב".



אביטן לוחץ לצרפו. שי בן דוד (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי