בני יהודה מימשה את האופציה על סורו, שני זרים ייבחנו

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | עדי אבישי

הקשר מחוף השנהב יחתום לשלוש שנים. קשר גמבי וחלוץ ברזילאי יפתחו את האימונים עם הקבוצה במטרה להרשים את אבוקסיס. גם שון מלכה מועמד. בקבוצה ממתינים להתפתחויות בגזרת זובאס וקנדיל

(גודל טקסט)

בני יהודה נמצאת עדיין בחופשת הקיץ, אך מאחורי הקלעים נעשות פעולות בנוגע לבניית הסגל לעונה הקרובה. היום הודיעו הזהובים כי בכוונתם לממש את האופציה על הקשר איסמעילה סורו בן ה-20 והוא צפוי להגיע ארצה עם פתיחת האימונים ולחתום לשלוש שנים נוספות במועדון. כזכור, הגיע סורו לבני יהודה בינואר של העונה שעברה והוחתם כהשקעה עתידית. בתחילה הקשר מחוף השנהב  בקושי שיחק, אולם בסיבוב השני של הפלייאוף העליון הוא כבר קיבל את חולצת ההרכב מהמאמן יוסי אבוקסיס והצליח להרשים את הצוות המקצועי.

עד כה לא הוחתמו שחקנים חדשים לקראת העונה הבאה, אולם עם פתיחת האימונים יגיעו ארצה אפונסו פיניירו, חלוץ ברזילאי בן 23, ובאבו עומאר קשר מנבחרת גמביה הצעירה, כדי לנסות ולהרשים את המאמן אבוקסיס והצוות המקצועי. גם שמו של שון מלכה מוזכר כמועמד וגם הוא עשוי לפתוח את האימונים במדי הזהובים.

בקבוצה ממתינים במקביל להתפתחויות בנוגע לשוער הליטאי אמיליוס זובאס שמחזיק במספר הצעות בארץ ובחו"ל ובנוגע למגן מאור קנדיל, שמבוקש במספר קבוצות בישראל. בגזרת קנדיל, הואצו לאחרונה המגעים מול מכבי תל אביב וייתכן שהמגן הכשרוני יעשה את דרכו לקריית שלום, במסגרת עיסקת חליפין שתכלול סכום כסף והעברת שחקנים ממכבי לשכונת התקווה.




קנדיל. יעבור למכבי תל אביב תמורת שחקנים? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי