מפגש חברתי: צפו בתמונות מאימון הפתיחה של באר שבע

חנן ממן
חנן ממן | מאיר אבן חיים

ארגון האוהדים של האלופה החליט לא להגיע, הקהל שכן ויתר על המשחק בין צרפת לפרו זכה בחולצות של השחקנים. "מונדיאל? רק הפועל מעניינת אותנו"

(גודל טקסט)

אימון הפתיחה החגיגי של הפועל באר שבע שהיה אמור להתקיים הערב הפך למפגש חברתי על כר הדשא בווסרמיל. החלטת ארגון האולטראסאות שלא להגיע, השאירה את ההמון הסוער בבית. עשרות האוהדים שכן ויתרו על צפייה בצרפת נגד פרו הרוויחו סלפי עם האלילים, הזריזים מביניהם אפילו מצאו שלל רב, כמו האוהד השרוף אמונה שקיבל את חולצתו של מאור מליקסון. "מאור יש רק אחד", שרו לקפטן במקהלה.

"אנחנו לא משווים את הפועל באר שבע למונדיאל, רק הפועל מעניינת אותנו", אמרו בני הזוג קטורזה שהגיעו בלבוש תואם – חולצות אדומות ותכניות דומות – אליפות רביעית ברציפות. בשעה שטוני וואקמה עבר טיפולים אצל הפזיותרפיסט, חשפה האוהדת מאיה ציפורניים מטופחות – כל ציפורן וסיפורה האישי. לגיא חיימוב, שהתקבל בהרבה חום ואהבה, היא הבטיחה שלא לספר מה היה תוכן הלחשים שעזרו לו לשמור על הרשת ולסיים עוד עונה אדירה.

ברק בכר וחיוכו הכובש המיס לבבות אדומים. האוהדים מאוהבים בו. מאז שאלונה ברקת הודיעה על הארכת חוזהו של המאסטרו יותר ויותר יודעי דבר מבינים שמדובר ברכש הכי משמעותי הקיץ. על החוזה החדש שבדרך דווח לראשונה בספורט1 כבר בחודש מארס.

מכיוון שהאימון הטקטי התקיים בבוקר, אף אחד לא עשה עניין מביטולו של אימון הערב. במשך מספר דקות ניצבו השחקנים במרכז המגרש, ואחרי שבכר סובב את סרט המשרוקית סביב האצבע, פינו את הבמה. בדרך לחדר ההלבשה הזדכו אורן ביטון, תומאש פקהארט ובן שהר על הציוד – והעניקו את חולצותיהם במתנה לאוהדים. מחוץ לקומפלקס נשמעו קריאות עמומות של מישהו שלא הצליחו להפר את מנוחת הצהריים של השכנים. "הלו, מה עם הרכש?", אמר האיש במה שנשמע כמו קול קורא במדבר.

האוהד אמונה וחולצתו של מליקסון (אלבום פרטי)
האוהד אמונה וחולצתו של מליקסון (אלבום פרטי)

אייניבינדר בסלפי עם אוהד אדום (מאיר אבן חיים)

שיימן מחלק חתימות (מאיר אבן חיים)

חיימוב והמעריצה

המיס לבבות. ברק בכר

מאיה חושפת ציפורנים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי