קלינגר צפוי לחתום על חוזה חדש עד פתיחת האימונים

ניר קלינגר
ניר קלינגר | אריאל שלום

המאמן והבעלים יואב כץ שוחחו במהלך סוף השבוע וצפויים להודיע על חתימה רשמית עד האימון הראשון. גינסארי צפוי לחתום על חוזה חדש. שוקרני ודילמוני יחתמו. חדידה, דרור ורבאח ייבחנו

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תפתח מחר (שני) את אימוניה, ובמועדון מצפים להודעה הרשמית על המשך דרכו של המאמן ניר קלינגר. האחרון שוחח מספר פעמים בסוף השבוע עם הבעלים יואב כץ ונראה כי עד האימון הראשון תגיע ההודעה הרשמית על המשך דרכו של המאמן.

כפי שפרסמנו במהלך השבוע, כבר אז הצהיר כץ כי ההפרשים בינו לבין קלינגר קטנים ונראה כי בשיחות האחרונות הגיעו הצדדים להסכם. "גם כץ וגם קלינגר רוצים בהמשך שיתוף פעולה ויחתמו" אמרו בחיפה. מעבר להחתמתו של המאמן בחיפה, מקווים בימים הקרובים להשלים את הסגל כאשר המטרה הראשונה היא להחתים את הקשר המולדבי ראדו גינסארי לעונה נוספץ ומעבר לכך תתקבל החלטה לגבי החתמתו של קלאודמיר. בחיפה הבהירו כי יש רצון לראות את הברזילאי בקבוצה, אך הכל תלוי בנושא המגן השמאלי. 

האדומים יפתחו מחר את האימונים ללא השחקנים הזרים החתומים והרכש היחיד עד כה, אלי אלבז, שיצטרפו בהמשך השבוע. הקשר רועי שוקרני והמגן חן דילמוני יתאמנו והם צפויים לחתום. גיא חדידה (הפועל כפר סבא בעונה שעברה), שגיא דרור (הפועל עפולה) ואשרף רבאח (הפועל אום אל פאחם) ייבחנו. גם שחקני קבוצת הנוער אפיק קטן, שניר טליאס ואיאס מסאלחה זומנו לאימון הפתיחה. 

כאמור, מי שעוד צפויים להצטרף הם שוקרני ודילמוני שמחכים תחימה הרשמית מול כץ. גם חלוץ בית"ר תל אביב רמלה סוהיל ארמלי מנהל שיחות עם ראשי חיפה ובמועדון רוצים להחתימו ולחזק את החלק ההתקפי של הקבוצה.

קלינגר.
קלינגר. "שניהם רוצים שיתוף פעולה" (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי