רועי שוקרני וחן דילמוני חתמו לשנתיים בהפועל חיפה

חן דילמוני, רועי שוקרני, אדם קידן, אורן שטרלינג
חן דילמוני, רועי שוקרני, אדם קידן, אורן שטרלינג | הפועל חיפה, רשמי

מחזיקת הגביע פתחה את אימוניה ועוד לפני כן הודיעה על צירופם של הקשר והמגן השמאלי. קלינגר יחתום רשמית בקרוב על חוזה חדש. שביעות רצון מהשארת רוב הסגל. אין החלטה בנוגע לקלאודמיר

(גודל טקסט)
הפועל חיפה תפתח היום (שני) רשמית את אימוניה לעונה הקרובה. מחזיקת הגביע תרצה לשחזר את העונה שעברה שהייתה אחת הטובות בהיסטוריה שלה. אחת המשימות העיקריות של המועדון והעומד בראשו יואב כץ בקיץ הייתה לשמר את רוב הסגל הקיים מהעונה האחרונה, משימה בה עמדו האדומים מהכרמל בהצלחה. המגן דור מלול, הבלמים גבריאל תמאש וניסו קפילוטו והקשר גל אראל כבר חתמו על המשך דרכם בקבוצה ונראה כי גם הקשר המולדבי ראדו גינסארי יישאר במועדון. "עמדנו במטרה הראשונה שלנו והשארנו את רוב הסגל", אמרו בחיפה.

משימה נוספת של כץ היא החתמתו של המאמן ניר קלינגר. עד לפני שבוע היה נראה כי שני הצדדים נמצאים במשבר, אך לאחרונה נערכו מספר שיחות והמאמן סיכם על חוזה חדש לשנתיים. בכל מקרה, לפני האימון שייערך היום בשעות אחר הצהריים, תתקיים שיחה נוספת בין קלינגר לכץ בה מקווים הצדדים להגיע להסכם בכדי להודיע רשמית על הישארותו של המאמן. שחקן הרכש היחיד שהוחתם עד כה, החלוץ אלי אלבז שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1, יצטרף בהמשך השבוע לאימונים. אלבז ימלא את מקומו של אלון תורג'מן שעזב לאוסטריה וינה. 


עוד לפני האימון, הפועל חיפה הודיעה על החתמת רועי שוקרני וחן דילמוני. שוקרני בן ה-28 חזר לקבוצת נעוריו שלוש שנים אחרי שעזב אותה לקריית שמונה. הוא שיחק בשנתיים האחרונות בהפועל רעננה. דילמוני בן ה-29 שיחק בשנה וחצי האחרונות בבית"ר ירושלים. זו תהיה התחנה השביעית שלו בקריירה אחרי הפועל ר"ג, הכח עמידר ר"ג, בית"ר תל אביב, קריית שמונה, כפר סבא ובית"ר. השניים יפתחו את האימונים עם הקבוצה.


(אלי אלבז. חוזר למועדון נעוריו (ערן לוף
אלי אלבז. חוזר למועדון נעוריו (ערן לוף)


בנוסף, בחיפה רוצים להתחזק גם בחלוץ ביתר תל אביב/רמלה, סוהיל ארמלי. שחקן נוסף של רמלה, גיא חדידה, יגיע למספר אימונים להיבחן בחיפה כמו גם אשרף רבאח ושגיא דרור. בנוסף, הצוות המקצועי טרם קיבל החלטה האם להחתים את קלאודמיר פריירה שסיים חוזה בבית"ר ירושלים ולא ימשיך בבירה.


ערן לוף) קלאודימיר. לא ברור אם יגיע לכרמל)

 קלאודמיר. לא ברור אם יגיע לכרמל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי