לוזון: המטרה היא פלייאוף עליון. אלישע: זה בער בי להגיע

אלישע לוי, אבי לוזון
אלישע לוי, אבי לוזון | אודי ציטיאט

מאמן מכבי פתח תקווה במסיבת העיתונאים לפני אימון פתיחת העונה: "הרבה שחקנים טובים ירצו כאן". הבעלים: "אני רוצה על מנור סולומון בין חמישה לעשרה מיליון יורו". השוער ואסו ואסיץ' הוצע לקבוצה

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה פתחה הערב (שלישי) את האימונים לקראת עונת 2018/19 ועד כה היא צירפה דידייה ברוסו, גל שיש, דניאל כהן, פאדי זידאן והמאמן אלישע לוי. לפני תחילתו של האימון הראשון, הקבוצה ערכה מסיבת העיתונאים בה השתתפו מאמן נבחרת ישראל לשעבר והבעלים אבי לוזון.


אבי לוזון פתח: "אני רוצה לברך את אלישע שחזר הביתה אחרי שהיה שחקן פה כמה שנים טובות. בשבילנו זה כמו שחקן בית שחוזר הביתה. את המקצועיות שלו אתם מכירים ואנחנו כפי שאני תמיד אומר קבוצה שלא מכוונת להישאר בליגה אלא להיות בחלק העליון של הטבלה. פלייאוף עליון ומעלה. ליהנות מכדורגל ומקבוצה שתעשה טוב לנו ולקהל".


על סולומון: "אם תהיה הצעה מאוד גבוהה וטובה, נמכור אותו. אם לא, לא נמכור. מנור שחקן מצוין שאם יהיה פה, הוא יעזור לנו להגיע למקומות שאנחנו רוצים. כל עוד הכל דיבורים, לא נדבר על זה. כל הזמן מדברים על הצעות מקבוצות פאר, אבל עד עכשיו לא הגענו להסכמה על המחיר . שזה יקרה נודיע לכל עם ישראל. אני רוצה עליו מעל 5 מיליון ופחות מ-10". 




רוצה על סולומון בין חמישה לעשרה מיליון יורו. אבי לוזון
 (אודי ציטיאט)


עזיבת שינו זוארץ: "התקציב יהיה מעל 20 מיליון. אני מעריך את שינו והוא עזר לקבוצהאבל הסכומים הם בודדים מהתקציב הכללי. זו ההזדמנות עבורי להודות לשינו".



הסגל: "הסגל שלנו לא מושלם. יש לנו ותיקים כמו פירס, קישור מנצח כמו יוסי, מנור ולידור. אנחנו מחפשים סקורר ועוד עמדות עד שאלישע יתבייט על משהו. אם אני משלם, אני רוצה ליהנות. זה שאתה מביא שחקן יקר זו לא ערובה להצלחה. שילמתי בשנה שעברה משכורות עתק במושגים של מכבי פ"ת שמעולם לא שילמנו. יצא שנפלנו. אם היינו חוסכים שתי נפילות בזרים, היינו חוסכים שני מיליון שקלים. אנחנו נוכיח שאפשר לעשות קבוצה יותר טובה עם תקציב קטן יותר. שחקני נוער? המאמן יקבע. אני רוצה 11 שחקנים. אנחנו רוצים ליכולת של לפני שנתיים".






אלישע לוי אמר: "אני בא למשפחה, הייתי פה הרבה שנים ואני מכיר את אבי לוזון עוד מהימים שהוא היה אוהד שרוף ועד שהיה חלק מאופ"א. אני מכיר את הנפשות הפועלות. אני בא למקום מסודר ואנחנו רוצים להיות המרענן של הליגה, קבוצה צעירה וטובה עם שילוב של כמה ותיקים".


החזרה לאמן בליגת העל: "כדורגל זה אחד המקצועות היחידים שאתה לא יכול להישען על העבר, אלא אולי להתרפק. צריך להסתכל קדימה. אני אוהב כדורגל, הרגשתי שזה בוער בי. אני יודע מה זה מכבי פ"ת. לקחתי את הקבוצה אחרי הנבחרת שזה הטופ. היה לי חצי שנה של זמן עם עצמי ואני לא עושה חצאי דברים. ברגע שהחלטתי לחזור, הלכתי למקום שהכי דיבר אליי".


הסגל: "זה לא סוד שהשנה שעברה הייתה פחות טובה. יש שלד של בסיס ואנחנו נמתין לשחקנים שישדרגו אותנו. הרבה שחקנים טובים ירצו לשחק פה ואנחנו נעשה מאמצים כדי לעמוד בציפיות".



דרך חדשה. אלישע לוי (אודי ציטיאט)


הבחירה בפ"ת ולא בבית"ר: "לא אדבר על ביתר או קבוצה אחרת. היו לי כמה הצעות אבל שישבתי עם אבי לוזון אהבתי את התשוקה וזה הרגיש לי טוב. אני בא מחוייב במאה אחוז".



על מנור סולומון: "מנור שחקן שלו ואני זה שהבאתי אותו לנבחרת. יש לו הרבה מה למכור למכבי פ"ת. אם מכבי פת תקבל הצעה שכדאי לה אז נמכור ואם לא אז לא". 
הזרים: "יש לנו ארבעה ואנחנו נרצה להביא נקודתית שחקנים בעמדות שאנחנו רוצים". המנהל המקצועי עומר גולן: "הסגל עדיין לא שלם ונבנה אותו תוך כדי תנועה כי אלישע רוצה לראות מספר שחקנים מספר אימונים כמו שבתאי וסיבוק. כרגע כולם פה בדף לבן".



בינתיים, ולאור רצונו של המאמן אלישע לוי לצרף שוער זר, בפ"ת מחפשים בחיפושים כאשר נכון לעכשיו עם אף מועמד לא הגיעו המגעים להתקדמות. בין השוערים שהוצעו לפתח תקווה נמצא ואסו ואסיץ', הסרבי בן ה-28, אשר היה חלק מסגלה של גרסהאופרס השווייצרית בארבע השנים האחרונות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי