זנטי ומכבי חיפה מתרחקים, עשוי לפנות לוועדה למעמד השחקן

זנטי
זנטי | צילום: ערן לוף

הקשר מסרב לחתום ושוב החליף את נציגו. הירוקים מאבדים סבלנות: "שיביא קבוצה שתשלם עליו כסף". אלאך מתלבט בין שלושה קשרים אחוריים זרים. ביום שני תחל מכירת המנויים

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה באימוניה והיום תערוך את האימון השלישי שלה. במועדון מספרים על אווירה טובה בפתיחת האימונים כאשר גם הצוות המקצועי מנסה לשמור על נחת מול השחקנים. כעת, מחכים להתפתחויות בסוגיית שחקני הרכש. במכבי חיפה בטוחים כי מכבי נתניה תתגמש בנושא הקשר ניקו אולסק והקשר יצטרף בקרוב.

גם בנושא הקשר האחורי נראה כי המנהל הטכני מו אלאך יקבל החלטה בקרוב כאשר ברשותו יש שלושה מועמדים לתפקיד והוא יצטרך לקבל החלטה מי מהם ילבש את המדים הירוקים בעונה הקרובה. מי שעדיין לא הצטרף לאימוני הקבוצה ועתידו לא ברור הוא הקשר עמית זנטי.

בשבועות האחרונים ניהלו זנטי ואנשי חיפה משא ומתן והיה נראה כי הצדדים בדרך לפתרון, אך לבסוף זנטי בחר שלא לחתום על חוזה שהוצע לו. הקשר גם שוב החליף את נציגו ובחר לחזור ולשתף פעולה עם שוער העבר דודו אוואט. בחיפה הבהירו בנושא: "הצענו לזנטי חוזה מצוין ואם הוא לא יסכים, שיביא קבוצה אחרת שתשלם עליו כסף". בשלב זה נראה כי זנטי יפנה לוועדה למעמד השחקן שתקבע את מחירו.

(אולסק. בחיפה בטוחים שיצטרף (דני מרון
אולסק. בחיפה בטוחים שיצטרף (דני מרון)

בנושא אחר, ביום שני הקרוב תתחיל הקבוצה במכירת המנויים לעונה הבאה. במועדון לא מתכוונים לערוך קמפיינים מיוחדים למכירת המנויים ומקווים כי אוהדי הקבוצה ימשיכו לתת גיבוי בקבוצה כמו שעשו בשנים האחרונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי