אדי סילבסטרה נחת להתרשמות בהפועל באר שבע

אדי סילבסטרה מול לואיס סוארס
אדי סילבסטרה מול לואיס סוארס | Gettyimages

הספרדי שמייצג את נבחרת אזרבייג'אן מועמד להצטרף לאלופה. מיעט לשחק אשתקד בליגה השנייה והסתבך בפרשת סרטון הסקס של שחקני אייבר

(גודל טקסט)
האם הפועל באר שבע בדרך לצרף זר חדש? הקבוצה הודיעה הערב שהקשר אדי סילבסטרה (25) הצטרף למספר ימי התרשמות במחנה האימון של הקבוצה בפולין. הוא אף עשוי ליטול חלק מחר (רביעי, 19:00, שידור חי בספורט2) במשחק ההכנה הראשון של הקבוצה מול קיליצה. מאוחר יותר השחקן  הציג הציג תעודת יושר, דבר אשר היווה תנאי להגעתו למבחנים.

סילבסטרה נולד בספרד לאב מאנגולה ואם מאזרבייג'אן. בגיל 13 הגיע למחלקת הנוער של מילאן, אך עזב אחרי שנתיים. הוא שיחק במורסיה, גרנאדה, אייבר, קורדובה, קאדיס, ז'ימנסטיק ובינואר חתם באלקורקון לשנתיים וחצי. בסך הכל רשם בקריירה 11 הופעות בליגה ליגה ואת מרבית זמנו העביר בליגה השנייה.

אשתקד כאמור רשם 11 הופעות בז'ימנסטיק ובינואר עבר לאלקורקון הקטנה, אך שיחק במדיה 22 דקות בלבד כמחליף. לשחקן שמונה הופעות בנבחרת אזרבייג'אן. שמו עלה לכותרות בתחילת החודש, כשהוא נאשם בכך שצילם והפיץ את סטון הסקס בו מופיעים שחקני אייבר סרג'י אנריץ' ואנטוניו לונה. הבחורה בסרטון נשמעת דורשת מאדי להפסיק לצלם.

הפועל באר שבע שחררה לאחרונה את איסק קואנקה מה שפינה לה מקום לזר. בנוסף, היא מנסה להיפרד גם ממיהאי קורהוט. עד כה הצטרפו לקבוצה שתפגוש ב-10 ביולי את פלורה טאלין במוקדמות ליגת האלופות, חן עזרא ושמואל שיימן. 


הרכש השלישי של האלופה? אדי סילבסטרה משמאל (Getty)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי