צפו בתקציר: 0:1 להפועל ב"ש על קיילצה במשחק אימון

חן עזרא
חן עזרא | לירון מולדובן

האלופה צלחה את ניסוי הכלים הראשון שלה לעונת 2018/19 כשניצחה את הקבוצה המקומית משער של דור אלו בדקה ה-36. שיר צדק שיחק לראשונה מאז ספטמבר, הנבחן אדי סילבסטרה שיחק מחצית ולא בלט

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ניצחה הערב (רביעי) 0:1 את קורונה קיילצה בניסוי הכלים הראשון שלה לעונת 2018/19 במשחק אימון שנערך כחלק מההכנה לעונה הקרובה.

במחצית הראשונה באר שבע עלתה בעיקר עם שחקני ההרכב השני כולל הרכש החדש שמואל שיימן והקשר הספרדי הנבחן בקבוצה בימים אלו, אדי סילבסטרה (25) שלא בלט במיוחד. למרות משחק אנמי מצדה, עלתה באר שבע ליתרון מרגליו של דור אלו בדקה ה-36 אחרי פריצה יפה שלו באגף ימין. לקראת סוף המחצית דודו גורש בהצלה כפולה מנע מהפולנים להשוות את התוצאה.

במחצית השנייה המאמן ברק בכר החליף את כל 11 השחקנים כשהעלה את שחקני ההרכב הראשון וביניהם שיר צדק, שחזר מהשעייה לאחר 9 חודשים, זכר לעונש ההרחקה אותו ספג בגין נטילת חומר אסור. גם המחצית השנייה הייתה נטולת מצבים ממשיים כשדווקא הפולנים היו קרובים יותר לשיוויון, חן עזרא עלה גם הוא במחצית להופעת בכורה בקבוצתו החדשה. ביום שבת הקרוב בשעה 12:00 תפגוש באר שבע את סגנית אלופת פולין לך פוזנן למשחק הכנה נוסף במשחק שיועבר בשידור ישיר בספורטHD2.

הרכב הפועל באר שבע מחצית ראשונה: דודו גורש, דור אלו, מתן אוחיון, עמית ביטון, שמואל שיימן, וובה בראון, יוני אליאס, אדי סילבסטרה, תומאש פקהארט, גיא מלמד, עמראן אלקרינאוי
 

הרכב הפועל באר שבע מחצית שנייה:
גיא חיימוב, שיר צדק, לואי טאהא, בן ביטון, אורן ביטון, דן אייבינדר, מרוואן קבאא, מאור מליקסון, חנן ממן, חן עזרא, בן שהר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי