חלוץ או מגן? התלבטות בהפועל חיפה לגבי הזר השישי

ניר קלינגר
ניר קלינגר | אריאל שלום

אחרי שקלינגר חתם אמש לשנתיים נוספות כמאמן, הוא יצטרך לקבל החלטה לגבי ברכש. במועדון מעדיפים לפנות לגאדיר או מלמד בחלק הקדמי כשהעדיפות לזר היא בעמדת המגן השמאלי. קלאודימיר יחכה להחלטה עד יום ראשון

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה הביעו שביעות רצון לאחר הודעת המועדון אתמול (חמישי) על החתמתו של הקשר המולדבי ראדו גנסארי והסיכום עם המאמן ניר קלינגר. מאוחר יותר קלינגר אף הספיק לחתום רשמית וימשיך בבניית סגל הקבוצה לעונה הבאה. "הבטחנו שנשמור על רוב הנכסים וכך עשינו, ומגיע קרדיט גדול לבעלים והצוות המקצועי", אמרו בחיפה.

המטרה הקרובה של הצוות המקצועי וקלינגר היא לקבל החלטה אם הזר השישי יהיה בעמדת המגן השמאלי או בעמדת החלוץ. בשלב זה, במועדון מעדיפים לחפש חלוץ ישראלי לצידו של אלי אלבז שכבר חתם במועדון וממתינים להתפתחויות במספר גזרות כמו גיא מלמד מהפועל באר שבע ומוחמד גאדיר. בעמדת המגן השמאלי, נראה כי בשלב זה אין אופציה קונקרטית בישראל ולכן בחיפה יחפשו זר. האופציה הראשונה הייתה המגן ההונגרי של הפועל באר שבע מיהאי קורהוט, אבל כל עוד השחקן לא יקבל שחרור רשמי מהאלופה, בחיפה לא מתכוונים לפנות אליו.

מי שמחכה להחלטה של המועדון הוא הברזילאי קלאודמיר פריירה שלא ימשיך בבית"ר ירושלים וכבר סיכם את תנאיו מול יואב כץ. בשלב זה נראה כי קלינגר אינו מעוניין בקשר כזר שישי, והברזילאי מצידו מחכה להחלטה עד יום ראשון. במידה שחיפה תוותר עליו, הקשר יחזור למשא ומתן מול בני סכנין. גם הקשר הצעיר סוהיל ארמלי צפוי לחתום רשמית בחיפה עד תחילת השבוע, זאת לאחר שכל תנאיו סוכמו וגם השחקן קיבל השאלה ממכבי תל אביב. ביום שלישי ייערך הפנינג אוהדים לרגל פתיחת העונה בו יוצגו השחקנים של העונה הקרובה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי