מכבי פ"ת רוצה להחזיר את קאניוק, חדד נשאר באשקלון

גידי קאניוק
גידי קאניוק | דני מרון

העברות בישראל: המלאבסים מאמינים שאפשר לצרף את הקשר, הבלם נשאר ביורדת ללאומית לעונה נוספת. וגם: קבוצות הליגה ממתינות למכבי ת"א, הפועל חיפה רוצה לצרף חלוץ ישראלי וגלבאן מתכוון להגיע לאימוני הפועל ת"א

(גודל טקסט)

העברות

* שי חדד האריך את חוזהו בהפועל אשקלון בעונה נוספת.





דיווחים
בהפועל חיפה נוטים לצרף חלוץ ישראלי לצד אלי אלבז, וממתינים להתפתחות בגזרת מוחמד גאדיר וגיא מלמד. במקביל, הקבוצה לא תפנה למיהאי קורהוט לפני שישוחרר מהפועל באר שבע וקלאודמיר שסיכם מול יואב כץ ממתין לתשובה. גם הקשר הצעיר סוהיל ארמלי צפוי לחתום עד תחילת השבוע לידיעה המלאה (מיכאל וייסרמן)


מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' צפוי לגבש סגל עם החזרה לישראל ויחליט מי יהיו השחקנים שייבחרו לסגל הרחב ומי יוכלו לעזוב את הקבוצה. בני יהודה, הפועל רעננה, מ.ס. אשדוד, בית"ר ירושלים וקבוצות נוספות עוקבות בעניין. במקביל, הצהובים ממתינים להתפתחויות בנושא מכירתם של וידאר קיארטנסון ופרדראג ראיקוביץ'. לידיעה המלאה (אשר גולדברג)


הפועל תל אביב: פדרו גלבאן יגיע לאימון פתיחת העונה למרות שהקבוצה לא מעוניינת בו ומבקשת ממנו להיענות להצעת נצרת עילית ובתמורה היא תשלים את שכרו. האדומים רוצים להשלים את המשא ומתן עם עומר דמארי, מהראן ראדי וז'אורזיניולידיעה המלאה (אשר גולדברג)


עם חתימתו המסתמנת של אוגמונדור קריסטינסון והישארותו של תומאש סיבוק, במכבי פתח תקווה לא פוסלים לשחק העונה עם שישה זרים. השוערים צחי גיגי ויוסי גינזבורג לא מתכוונים לבקש לעזוב למרות הגעתו של האיסלנדי. בקבוצה מאמינים באפשרות לצרף את הקשר גידי קאניוק, לירוי צעירי מתרחק. לידיעה המלאה (תומר חבז)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי