אלאך זוכה לשבחים על המתווה החדש בנוער של חיפה

מו אלאך עם גוסטבו בוקולי
מו אלאך עם גוסטבו בוקולי | ערן לוף

המנהל המקצועי הסיט את גוסטבו בוקולי מתפקיד הסקאוט לתפקיד האחראי הכללי על כל מחלקות הנוער. סלליך יחתום בקרוב על חוזה חדש ויקבל בונוסים על נקודות בפלייאוף העליון: "מבין שהקבוצה תחזור להיות איכותית"

(גודל טקסט)

 מכבי חיפה ערכה אתמול מסיבת עיתונאים ראשונה לעונה הקרובה שעסקה בתוכנית ניהול חדשה של מחלקת הנוער תחת המנהל הטכני מו אלאך. על פי המתווה החדש תחולק המחלקה למספר יחידות ובכל יחידה יהיה איש מקצוע אחראי כאשר מעל כולם יהיה שחקן העבר גוסטבו בוקולי. כפי שפורסם בעבר בספורט1, בוקולי הוסט למחלקת הנוער ולא ישמש כסקאוט בכדי להתוות את הדרך החדשה של אלאך.

ראשי המועדון הביעו שבחים על התוכנית החדשה שצפויה להוביל לכך שחיפה תתאים את הדרך עבור שחקני קבוצת הנוער אל הקבוצה הבוגרת. "מדובר בתוכנית שבה עובדים בהולנד ואין שום סיבה שזה לא יצליח בארץ", אמרו בחיפה. במקביל, אלאך ממשיך לעבוד על חיזוק הקבוצה הבוגרת ואתמול הבהיר שוב כי מעדיף למצוא את השחקנים המתאימים ולא למהר בהחלטה. בחיפה הסבירו כי ישנם מספר מועמדים לעמדת הקשר האחורי ולא מן הנמנע שהקשר יגיע גם לאחר מחנה האימונים בהולנד.

עוד קודם לכן תערוך הקבוצה מחנה אימונים קצר בישראל בשבוע הבא. מי שייקח חלק במחנה הוא הקשר סינטיהו סלליך שאף צפוי לחתום על חוזה חדש באמצעות נציגו עו"ד אלדד אהרוני. סלליך צפוי לחתום על חוזה לשנתיים הקרובות עם אופציה לשנתיים נוספות וירוויח כ-200 אלף דולרים לעונה. על פי ההסכם החדש שכרו של הקשר צפוי להיות מחולק בין שכר הבסיס לבין בונוסים על נקודות כאשר פרט לעונה הסדירה, הקשר יקבל גם בונוסים על נקודות בפלייאוף העליון ולא יקבל בונוס על נקודות בפלייאוף התחתון.

אלאך. זוכה לשבחים (ערן לוף)
אלאך. זוכה לשבחים (ערן לוף)



בסביבתו של הקשר סבורים כי חיפה לא תחזור על העונה הלא טובה מהעונה האחרונה ואמרו בנושא: "סלליך מבין כי במידה והוא וחבריו יהיו טובים אז חיפה תחזור להיות קבוצה איכותית בכדורגל הישראלי ותילחם בצמרת הגבוהה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי